Bukefalos 28 år!

Roliga tävlingar/meeting

Minusgraader

Trådstartare
Vilka tävlingar/meeting bara måste/vill ni åka till denna säsong? Något speciellt ni siktar in er på?

Vilka är era favorit ställen och varför? :D
 
Sv: Roliga tävlingar/meeting

Sundbyholm!

Bra underlag, bra stallar (Travbana) med alla faciliteter... Bra arrangemang...

Har hört att Halmstad ska ha riktigt bra tävlingar. Dock väldigt långt att åka =P
 
Sv: Roliga tävlingar/meeting

Hade tänkt Halmstad till sommaren :) Var där förra året och tyckte det var super :) Bra bana, framridning boxar mm!

Sen självklart champion of the youngsters som är den bästa tävlingen jag vart på i hela mitt liv :p Men då måste man ju ha en yngre häst om man vill dit :)
 
Sv: Roliga tävlingar/meeting

Halmstad/Glommen är superfint! Va där förra året och hoppas jag kan åka dit igen i år, jätteproffsig anläggning! Är det bästa och roligaste meetinget jag varit på hittills :d Kanske vi kan ordna en liten buketräff där om fler bukare ska dit :idea:

Detta året siktar jag främst på Falsterbo & Flyinge med 6-åringen :)


Andra bra tävlingar som det är tänkt vi ska till är: Skyrup, Henriksdal, Grevlunda, Vinslöv, Björbäck, Gärds mm

Detta året ska bli sjukt kul då jag äntligen får rida AvdA igen, har nog inte gjort det sen 09 :o Ok, kanske 3-4gg men annars bara AvdB :meh:
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: zarmino
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Lady_S
·
Tävling Angående fotografering på tävling. Hur fungerar det på de platser där ni har fotograf? Får alla skriva under någon form av samtycke...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 134
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp