Rubrikerna under "Just nu"

vallhund

Trådstartare
Förr var alla trådar med olästa inlägg fetade, sedan drygt en vecka är inlägg ofetade även om jag aldrig läst i dem, just nu t ex "Malta" o "Black friday" samt "Är det skäligt att ge en 11-åring en..."
Är det avsiktligt eller har det bara blivit så i samband med någon annan ändring? Oavsett så är det irriterande.

mvh
 
Förr var alla trådar med olästa inlägg fetade, sedan drygt en vecka är inlägg ofetade även om jag aldrig läst i dem, just nu t ex "Malta" o "Black friday" samt "Är det skäligt att ge en 11-åring en..."
Är det avsiktligt eller har det bara blivit så i samband med någon annan ändring? Oavsett så är det irriterande.

mvh
Jag tror mig se det mönstret att trådar som jag aldrig ens varit inne i kommer upp som ofetade, medan de trådar jag en gång varit inne i och som nu fått nya inlägg är fetade. Det är väl med logiken att har jag aldrig ens varit inne i tråden så är det kanske inte så intressant för mig huruvida den har fått ett nytt inlägg alldeles nyss eller ej.

Det här kan dock vara fel, det är bara en teori.

Eller missförstår jag något nu?
 
Det har ändrat sig lite, det skedde i samband med att ett mindre problem uppstod vid en uppdatering av "Just nu" m.m.
Det är nu som Mineur beskriver. Jag arbetar och testar just nu den nya versionen av forumet. Beteendet kan komma att ändras lite igen i samband med denna större uppdatering.
 
Jag tror mig se det mönstret att trådar som jag aldrig ens varit inne i kommer upp som ofetade, medan de trådar jag en gång varit inne i och som nu fått nya inlägg är fetade. Det är väl med logiken att har jag aldrig ens varit inne i tråden så är det kanske inte så intressant för mig huruvida den har fått ett nytt inlägg alldeles nyss eller ej.

Det här kan dock vara fel, det är bara en teori.

Eller missförstår jag något nu?
Problemet med den logiken är att helt nya, olästa trådar inte blir fetade.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 045
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 934
Senast: lbb
·
Äldre Är det någon där, som också ogillar de nya kedjebreven? De man ser på facebook, det står en intressant, bra text och så avslutas den med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 260
Senast: honung
·
Kropp & Själ Efter en 10 års lång relation valde jag att lämna den i juni förra året. Första veckorna var av förklarliga skäl väldigt arga och...
Svar
19
· Visningar
2 143
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp