Rumsavdelare

NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag letar efter rumsavdelare, antingen sådana som är hårda som kan stå på golvet, eller i tyg som man kan hänga i taket.
Heter det någonting annat än rumsavdelare..? Jag kan verkligen inte hitta sådana någonstans (eller så är jag bara dålig på att leta :D).
 
Sv: Rumsavdelare

Jag köpte typ en vajer på ikea och satt fast i väggarna. Sen hände jag upp gardiner på vajern.
Väldigt enkelt och snyggt :)
 
Sv: Rumsavdelare

Jag har alltid använt hylla som rumsavdelare,
Då får man både avdelare, förvaring och släpper igenom ljus på ett bra sätt samtidigt som man inte ser helt igenom pga t ex böcker och annat som placeras i hyllorna.

I min första lägenhet så klädde jag baksidan av bokhyllan med ett snyggt tyg så såg man bara sängen vid den öppna tv-delen och då tv var ganska stor syntes säng knappt alls samtidigt som hylla inte snodda något ljus.
 
Sv: Rumsavdelare

Sök på golvskärm så kanske du finner det du söker.
Dessa är ju vanliga på kontor för att dela av och dämpa ljudet en del.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 210
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 688
Senast: Pilot
·
Hemmet Har vi Charles-Ingvar här? Eller någon släkting? :D Vi har våra pass i ett säkerhetsskåp från Rusta: Detta skåp vill nu inte öppna...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 400
Senast: Shaggy
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 231
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp