Russinbulles småkrokodiler

russinbulle

Trådstartare
Nu gör jag en egen tråd - så det så :p

Heffaklumpens kriminal-kull är född. 3 grabbar och 2 töser födda 1 juni på morgonen :love: Finaste små lancashire heeler bäbisarna:heart
Snabba foton tagna när jag inspekterade att alla var hela, rena och pigga några timmar efter förlossningen. Njut av de vackra små :D
Hane 1

Hane 2

Hane 3

Tik 1

Tik 2
 
Nu gör jag en egen tråd - så det så :p

Heffaklumpens kriminal-kull är född. 3 grabbar och 2 töser födda 1 juni på morgonen :love: Finaste små lancashire heeler bäbisarna:heart
Snabba foton tagna när jag inspekterade att alla var hela, rena och pigga några timmar efter förlossningen. Njut av de vackra små :D
Hane 1

Hane 2

Hane 3

Tik 1

Tik 2

Kriminalare? Hmmmm...;


Poirot
Agatha
Cordelia
Clouseau
Columbo


Varsågod:D
 
Stort grattis till de små krokodilerna :love: men vad är det för namn du funderar på?!
Tja, egentligen skulle dom hetat väldigt olika saker form av titlar på olika kriminalserier - men ångrade mig lite och bestämde mig för lite "snävare" namn på temat, då dom heter rätt lika. Då är det lättare se dom är från samma kull. Så brittiska brottsbekämpare blir dom :D
Troliga namn blir:
Inspector Morse
Inspector Gentley
Inspector Lewis (ev byts mot Lynley - inte helt bestämt mig där))
Miss Marple
Mrs Fletcher
 
Tja, egentligen skulle dom hetat väldigt olika saker form av titlar på olika kriminalserier - men ångrade mig lite och bestämde mig för lite "snävare" namn på temat, då dom heter rätt lika. Då är det lättare se dom är från samma kull. Så brittiska brottsbekämpare blir dom :D
Troliga namn blir:
Inspector Morse
Inspector Gentley
Inspector Lewis (ev byts mot Lynley - inte helt bestämt mig där))
Miss Marple
Mrs Fletcher
Men vaa, hoppade du över Chief Inspector Barnaby :confused:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
20 177
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 501
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
50 633
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
11 989
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp