Kattennizze

Trådstartare
Efter att inte kunnat haft djur på väääääldigt länge fem år för att vara exakt, pga barnen gått på dagis där inga djur hemma är tillåtna så har alla nu börjat skolan och Idag åkte vi till djuraffären och köpte två marsvinsungar. Äntligen! Sen slog det mig att man kanske skulle kollat uppfödare och sådant i stället men nu är det gjort och det är en trevlig butik och djuren såg välmående och välskötta ut. Men oj vad barnen och jag är glada. Jag ville bara dela min nästan löjliga glädje över att vara djurägare igen. Äntligen!
 
Det är ju också nästan löjligt hur mycket man "måste" köpa....eftersom den trevliga expediten sa att de skulle ha lördagsgodis varje lördag (sånt man ska köpa alltså på djuraffären) så har mina något autistiska barn verkligen tagit fasta på det....så nu har det inhandlats marsvinsgodis för hela hösten tror jag...
 
Hm bilder....nu är det väl liiiiite överkurs här, jag har ju samma avatar för jag har ingen som helst aning om hur man byter....så förtjust i den där kvisten är jag alltså inte.
 

Liknande trådar

Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 566
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles...
2
Svar
25
· Visningar
17 343
Senast: Zaria
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 115
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 496

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp