så kan det gå

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja. Hänt mycket idag men jag är glad.
Hästen mår bra. Ingenting trasigt eller mega fel. Torra, fina ben. Inga gallor eller gamla skador:banana:
Jag hade ändå rätt i början att nåt måste undersökas och nu leder det till en plan framåt att få rätsida på det lilla det var.

Vi ska röra på oss ännumer. Tänk vad lite övervikt kan göra alltså på en häst. Vi har fått hjälp att lägga upp en plan för det och iom att hästen minskar i vikt kommer allting bli 100 igen istället för 99% :)
Ska tillbaka igen om 2 månader och väga.
Känns så himla bra nu och träffade en jättebra veterinär.

Jag har lärt mig idag att jag har en bra känsla om nåt är fel/konstigt och måste kollas upp. Jag måste börja lite på mig själv mer när det kommer till just min häst. Jag känner henne visst bättre än jag trodde :o
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 454
Senast: IzeUnicorn
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 750
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 290
Senast: Luff
·
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många här vet så har jag mycket lättare att prata om saker med att skriva motför prata irl. Och jag har nog flera vänner...
Svar
13
· Visningar
1 246
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp