Sadelpassnibg

Jag kan inte se bilden. Men har du ingen i närheten av dig som kan titta på den och känna? Mycket lättare än att kolla på en bild på internet :)
 
Länken funkar inkte. Står att något är fel.

Bukefalos - Fel
Du har inte tillåtelse att se den här sidan eller utföra det du ville göra.

Är bilden offentlig?
 
Hej jag är inte så himla duktig med det här med sadlar, så jag vänder mig till er! Jag har en halvfoderhäst som jag tror att sadeln inte passar till? Vad tycker ni?http://www.bukefalos.com/gallery/albums/sadelpassnig.757/

Där har ni lite bilder när sadeln är på och även manken!

Jag ser bilderna.
Men tycker inte att de är illustrativa (men det beror nog delvis på att en bild är roterad).
Snabbt kollat tycker jag att den ligger lite i bakvikt.

Men är det inte bättre att åka till hästen tillsammans med ägaren och diskutera saken?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
961
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
836
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 626
Senast: caballus
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 667
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp