Saker på rätt sätt

Pop-Art-OCD.jpg
Haha, men ja!! :D
Mitt skrivbord på jobbet är alltid städat och i mycket bra ordning, resten av mitt liv - not so much :angel:
 
Apropå rätt sätt,
Min make var på Leksands fabriksutförsäljning igår för min skull (insnöad på detta knäcke just nu :o). Alla dom här ska avnjutas på rätt sätt med extra mycket smör i hålorna :d

AQKAAAACs25odHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNWEyMjZhOWRlMDg3YzM0ZWRmYzI5Y2RiLmpwZw


Notera bilden på paketen, inte skulle dom väl visa undersidan heller så mitt sätt är rätt :idea:
 
Klart man inte gör. Slöseri på godis/chipsen. De sparar man ju till det man faktiskt vill titta på.

Orden snacks och snask får mig att rysa.

Aha, jag trodde ni menade äta mat. Tänkte att jag äter ju nästan bara under pauserna, under programmet/filmen är man ju för koncentrerad på det och glömmer bort maten :p.
 
Apropå rätt sätt,
Min make var på Leksands fabriksutförsäljning igår för min skull (insnöad på detta knäcke just nu :o). Alla dom här ska avnjutas på rätt sätt med extra mycket smör i hålorna :d

AQKAAAACs25odHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNWEyMjZhOWRlMDg3YzM0ZWRmYzI5Y2RiLmpwZw


Notera bilden på paketen, inte skulle dom väl visa undersidan heller så mitt sätt är rätt :idea:
Hur äter du de där? Du vet väl att man liksom ska bryta av rutorna radvis med munnen och inte bara bita rakt av? ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 686
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 177
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 603
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp