Saker på rätt sätt

Toalocket ska vara nere såfort ingen längre sitter på toan att det ska vara så svårt att fatta en sån simpel sak :rage::rage:

Alltså, uppe, nere, locket stängt....inte bryr jag mig alls. Stängt kan jag tycka är jobbigt. Ringen uppe är knappast ett problem, får jag ta ner ringen när jag ska på toa får ju någon annan ta upp den när de ska på toa. Fattar inte problemet alls. :confused:
 
Alltså, uppe, nere, locket stängt....inte bryr jag mig alls. Stängt kan jag tycka är jobbigt. Ringen uppe är knappast ett problem, får jag ta ner ringen när jag ska på toa får ju någon annan ta upp den när de ska på toa. Fattar inte problemet alls. :confused:
Problemet är att hela toaletten blir en bakteriehärd som sprider på allt som handdukar,tandborstar osv osv.
 
Alltså, uppe, nere, locket stängt....inte bryr jag mig alls. Stängt kan jag tycka är jobbigt. Ringen uppe är knappast ett problem, får jag ta ner ringen när jag ska på toa får ju någon annan ta upp den när de ska på toa. Fattar inte problemet alls. :confused:
För att man kan råka tappa något. Jag blir nervös av att befinna mig i ett badrum och hålla i en mobil t.ex, när toalocket inte är stängt. :D
 
För att man kan råka tappa något. Jag blir nervös av att befinna mig i ett badrum och hålla i en mobil t.ex, när toalocket inte är stängt. :D

Men vad gör man med händerna över toan samtidigt som man håller saker man inte vill tappa i toan? :rofl:
 
För att man kan råka tappa något. Jag blir nervös av att befinna mig i ett badrum och hålla i en mobil t.ex, när toalocket inte är stängt. :D

Fast vid vissa aktiviteter måste locket vara uppe... det är JÄTTEDUMT att tappa sin mobil då :rofl: Exets brorsa var lite ledsen efter en blöt utekväll och mobilen var stendöd :D
 
När jag pratar OM eller MED någon måste jag alltid veta hur gammal personen är innan jag kan göra mig en bild i huvudet av personen. Så om en kompis berättar om något som hänt eller om någon som hen träffat så är min första fråga hur gammal personen är, inte vad personen heter. Jag bara måste veta åldern, vet inte varför egentligen för min bekantskapskrets är väldigt bred i ålder men jag känner att jag inte förstår personen om jag inte vet hur gammal den är och kan sätta den i en kontext.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 642
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 170
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 514
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp