Salmonella?

silverblom

Trådstartare
Fler som har haft katter med salmonella? Verkar vara många som har det nu enligt nyheterna och vetrinärerna?

Min katt blev dålig en kväll, hög feber med 41 grader och orkeslös, Ringde vet och de tyckte jag kunde avvakta till dagen därpå och åka in om han fortfarande var dålig. Åkt in och Stackarn fick stanna hos vetrinären hela dagen och få dropp och febernedsättande pga uttorkning. Har ätit smärtstillande och febernedsättande ett par dagar nu. vet trodde salmonella men tog inget prov.
 

Liknande trådar

Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 606
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 882
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 407
Senast: solrose00
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 613
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp