Sanningen svider

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kära dagbok,

Det där sket sig ju rejält, eller vad säger du? Knappt hade dagen hunnit börja innan jag lyckats förstöra allt som vanligt, varit "jävligt otrevlig" och fått höra att jag väljer att må dåligt. Allt sant, såklart, men av någon dum anledning gör sanningen ont.

Idag är ju då inte en speciellt bra dag, helt mitt eget fel. Helt påhittat också, förmodligen. Jag hade inte skärt mig sen i måndags, men nu behövde jag det igen. Jag var inte hemm just då så jag fick improvisera, hittade en skruv att karva mig med. Jag antar att jag inte hade slutat den här gången heller alltså. Jag kommer nog ångra mig snart, men gjort är gjort. Imorgon är en annan dag, och den kanske faktiskt blir bra.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 215
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 137
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, tänker att jag behandlar det som en dagbok helt enkelt. Mkt text, full förståelse om...
Svar
6
· Visningar
1 196
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 377
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp