Santa cruz armando

Har inte klappat på en sån i verkligheten men på bild ser den framskuren ut och enligt beskrivning för ryttare med långa ben. Har du långa ben i förhållande till din normallängd?
 
Jag har en sådan och den passar fint mina långa ben. Min tränare har också ridit i den och hon är väldigt kort men fick bra stöd i den ändå.
För övrigt en dröm att rida i! Enorma knästöd så man sitter riktigt stadigt. Funderar på att sälja min då jag funderar på att göra ett färgbyte till ljusbrun. Men det sitter långt in att sälja haha.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: pajaztar
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 775
Utrustning Har just nu en santa cruz Merlin på min häst ( den gamla modellen som är minst 15 år) och både jag och hon trivs i den. Problemet är att...
Svar
0
· Visningar
405
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
931
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp