Lilla_momma

Trådstartare
Vad tycker ni om deras läder? Framför allt tyglarna. Jag har små händer, behöver tunna mjuka tyglar.
 
Tyglarna som följde med mitt träns från SD Design är ett par vävribbtyglar, standardbreda dvs för breda för mig iallafall. Men det är sällan jag använder tyglar som följt med nått träns utan byter alltid till några jag valt själv.

Läderkvaliten på själva tränset är helt ok fö priset. Haft mitt ett år nu och det är fortfarande fint, som nytt.
 

Liknande trådar

Utrustning Min häst har fått tygelskav den här vintern så tänkte att jag kanske ska försöka byta tyglar. Har nu lädertyglar med gummi på insidan...
2
Svar
30
· Visningar
1 503
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: LovingLife
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: Smoothi
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp