Se showklasserna från SHIS?

RostKaptenen

Trådstartare
Kan en göra det någonstans? På svtplay verkar det bara finnas direktsändningar. Eller finns det vilder från dem?
Såg att en av våra gamla hästar skulle vara med, och blev plötslig väldigt sugen att se det hela!
 
Jag hittade ett på 1 timma från igår

sök på "häst" och blädda ner på sidan! :)

Om 3 timmar börjar en ny sändning
 
Jag tror de sänder mer än någonsin det här året :)

Tror jag också..tidigare har man väl inte fått se något öht förns senare i december eller är det i januari till och med då det varit en stor sammanslagen show? Tycker nog faktiskt bättre om detta upplägget om det är så..att det är mer uppdelat så behöver man inte sitta i 5 timmar och ett stort plus att man inte behöver vänta så länge för att få ta del av den..
 
Tror jag också..tidigare har man väl inte fått se något öht förns senare i december eller är det i januari till och med då det varit en stor sammanslagen show? Tycker nog faktiskt bättre om detta upplägget om det är så..att det är mer uppdelat så behöver man inte sitta i 5 timmar och ett stort plus att man inte behöver vänta så länge för att få ta del av den..

Hoppas det fortsätter så! :)
 
Kunde inte hitta något om jag sökte på häst... Vet du vad klippet heter?
Ser att jag inte kunnat stava i rubriken heller:angel:

Jag sökte på det för jag hittade först inte om jag sökte på "swedish international horse show" sen så bläddrade jag bara ner?

Men jag gör det enkelt ;) här är länken jag kollar:

http://www.svtplay.se/video/2476713/ridsport-sweden-international-horse-show

Tror det är någon livesändning kvar som startar 20.25 sedan finns det ett par klipp att kika..hoppningen, dressyr, familjematine, agilityn, stjärnstaffet osv osv..ett par timmar finns iaf :)


Jag gillar upplägget de haft i år..att man kan se hela tiden under samma helg som det är och inte lång tid efteråt i en så lång sammansatt show! Gillar inte att vänta..Tävlingarna och allt vill man ju liksom kunna följa live och inte "old news" och ett plus för att klippen delas upp i avsnitt iom att det ju blir ett par timmars tittande - man får välja och vraka själv vad man vill se och när
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
477
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 924
Senast: ylvalill
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 301
Senast: cili
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
965
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp