Secret EasterBunny 2015

Nixehen

Trådstartare
Okej, så på allmän begäran provar vi nu det här då. :) Secret EasterBunny Buke-Edition!

Regler:
1. Anmälan sker till Big Bunny Nixehen via pm.
2. Din anmälan ska innehålla: namn, adress, mail, mobilnummer samt 5ledtrådar om dig - med vår/påsk/sommar-tema.
3. När din anmälan.är godkänd så lägger Big Bunny till dig i listan, gör det INTE själv!
4. Alla paket ska skickas spårbart med POSTEN (detta pga mycket strul vid jul med uthämtning från andra bolag.)
5. Sista anmälan är den 10 Mars.
6. Sista skickdag är den 28 Mars
7. Paketets värde skall vara minst 75kr + porto.
8. Paketets innehåll ska vara med vår/påsk/sommar-tema.

Har jag glömt något? :D
 
Mitt största problem just nu är ledtrådarna?! Påsk/vår/sommar tema? :crazy: Hm min hjärna går i baklås...
Jag tänker mig mitt sommar-jag. D.v.s. inte sitta och mysa i mörkret med en bok, fin choklad och varm dryck. På sommaren är jag mer utomhus, aktiv, försöker få blommor på mina växter, promenerar o.s.v. :)
Sen finns det förstås ledtrådar som fungerar året om.
 
Ledtrådarna var kanske inte det enklaste, många fungerar ju året om :)

Spånar på vad dom på utlämningstället kommer tro om mig nu, dom kollade lite konstigt på mig redan förra gången ... :angel: först kommer paket från Secret Santa sen kommer det ett från Secret Ester Bunny .....:laugh:
 
Obs! Skriv med ev. allergier i anmälan också! :)

Anmälda:
1. Big Bunny Nixehen
2. Snurrfian
3. Emma
4. Cili
 
Ledtrådarna var kanske inte det enklaste, många fungerar ju året om :)

Spånar på vad dom på utlämningstället kommer tro om mig nu, dom kollade lite konstigt på mig redan förra gången ... :angel: först kommer paket från Secret Santa sen kommer det ett från Secret Ester Bunny .....:laugh:
Vi kan nog ordna så den som får dig skriver Sekreterare Ister-Benny på paketet istället, om det känns bättre? :D
 
Jag är lite sugen på att vara med, har ju sett julklappstrådarna så det verkar så mysigt. Men att hitta på ledtrådar om en själv låter sådär halvlätt:D Och att bara ha 18 dagar på sig att hitta på något BRA att skicka? HAHA, stressen!
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 674
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 396
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 182
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp