Secret Santa 2015

Nixehen

Trådstartare
Nu är det dags att dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D

Jag vet att ni vid det här laget know the drill, men vi kör ett gäng regler för att friska upp minnet på er vana tomtar - och inte minst för att alla nya tomtar ska veta vad som gäller.

f30.jpg


Regler:

Nixehen
är Big Santa
  1. Ni skickar er anmälan till mig i ett PM - när er anmälan är godkänd lägger jag till er på listan, gör det inte själva, det orsakar kaos i mina papper.
  2. Anmälan ska innehålla följande:
    1. Namn & Adress & Bukenick
    2. Emailadress + Mobilnummer (Detta är för posten)
    3. Fem ledtrådar om dig själv (Ex. Lakritsälskare, samlar på dinosaurier, Shabbychic, Bokmal, har en tam giraff i trädgården som heter Ralf och älskar pepparmint.)
    4. Ev, allergier och liknande.
    5. Om du kan tänka dig att skicka utomlands.
  3. Alla paket ska skickas spårbart med Posten. (När ditt paket skickats skall du skicka dess kollinummer till mig i ett pm.)
  4. Gåvans minsta värde ska vara 100kr (+ frakt.) Någon övre gräns finns inte, men tänk på att det här ska vara en kul grej och en lek, inte en tävling i mest exklusiva gåva.
  5. Sista Anmälningsdatum är 29 November.
  6. Sista Skickdatum är 13 December
Så! Har jag glömt något? :D
Komsi komsi nu alla tomtar och nissar och leksugna bukare! :love:
 
Åh det var ju jättetrevligt förra året, även om mitt eget skickande blev lite platt fall p.g.a. försenad present plus benbrott för egen del.... Men jag vill såklart göra ett nytt försök i år :).
 
Nu är det dags att dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D

Jag vet att ni vid det här laget know the drill, men vi kör ett gäng regler för att friska upp minnet på er vana tomtar - och inte minst för att alla nya tomtar ska veta vad som gäller.

f30.jpg


Regler:

Nixehen
är Big Santa
  1. Ni skickar er anmälan till mig i ett PM - när er anmälan är godkänd lägger jag till er på listan, gör det inte själva, det orsakar kaos i mina papper.
  2. Anmälan ska innehålla följande:
    1. Namn & Adress & Bukenick
    2. Emailadress + Mobilnummer (Detta är för posten)
    3. Fem ledtrådar om dig själv (Ex. Lakritsälskare, samlar på dinosaurier, Shabbychic, Bokmal, har en tam giraff i trädgården som heter Ralf och älskar pepparmint.)
    4. Ev, allergier och liknande.
    5. Om du kan tänka dig att skicka utomlands.
  3. Alla paket ska skickas spårbart med Posten. (När ditt paket skickats skall du skicka dess kollinummer till mig i ett pm.)
  4. Gåvans minsta värde ska vara 100kr (+ frakt.) Någon övre gräns finns inte, men tänk på att det här ska vara en kul grej och en lek, inte en tävling i mest exklusiva gåva.
  5. Sista Anmälningsdatum är 29 November.
  6. Sista Skickdatum är 13 December
Så! Har jag glömt något? :D
Komsi komsi nu alla tomtar och nissar och leksugna bukare! :love:
Yey!! Hurra för bästa Big Santa! @Nixehen

*klurar på ledtrådar*:confused::confused:
 
Åh jag vill jättegärna vara med :banana:. Senast jag var med fick jag typ världens bästa jädra present.

Kul att du orkar stortomta även i år :)
 
Har aldrig skickat PM på nya forumet, hoppas jag inte startade en tråd :o *hänger ut mig själv*
Är totalt värdelös på att komma ihåg att posta saker ska tilläggas men någon gång innan december borde jag nog ha kommit ihåg det :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 718
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 466
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 213
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kreditkort
  • GVFÖ 2024
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp