Senast sms

trevligtjej86

Trådstartare
Vad är det sista smset i din mobil?!

Inget fusk! :p

Detta är mitt.

"Jajamän det ska vi

Får vi inte det? Vi får försöka överleva men det blir svårt Wilma är alldeles lugn o inte cp störd alls :o. Så det är nära döden! Men vi är överlevare vi.

Ja de löser sig alltid på nått sätt. Hoppas bara att de går fort för de e inge kul.

Ska försöka lägga mig tidigt idag. Somnar förhoppningsvis tidigare än kl 6 iaf haha."
 
kunde ju ha varit precis vad som helst, men det var faktiskt detta:
DittVal.info Valjarundersokning: Tror du Stefan Lofvens (S) regering klarar av att regera Sverige hela mandatperioden? Svara JA/NEJ eller VET EJ. Tack
Och fråga mig inte varför jag har fått det för det har jag verkligen ingen aning om!
Jag har inte heller för avsikt att svara på det.
 
Det senaste jag fick (vilket är det som ligger högst upp):
Ett mms med en bild på barnets mössa och texten "Titta vad jag hittade i min jackficka. Kram mamma."

Det senaste jag skrev:
"Nästa vagn kommer om elva så hemma om kanske tjugo? Äta då?"

Så spännande är mina sms :p
 
"Ska jag bestämma med honom att jag är ledig den veckan så jag ungarna vara hemma också plus att jag kanske kan få lite tid till badrummet."


Senaste jag fick från min man innan idag.
 
Jag tror nog att det här tar tråkighetspriset.

Hej! Du har använt all din ordinarie data för denna månad. Om du har extra data sparad sedan tidigare, kan du surfa vidare. Annars kan du köpa till mer data genom att svara på detta SMS. 1GB för 69kr svara D1. 3GB för 149kr svara D3. 5GB för 199kr svara D5. 10GB för 299kr svara D10. Extra data gäller tills den är förbrukad. Detta är en engångskostnad som läggs på din faktura, för fullständiga villkor se tele2.se. Mvh Tele2
 
Jag tror nog att det här tar tråkighetspriset.

Hej! Du har använt all din ordinarie data för denna månad. Om du har extra data sparad sedan tidigare, kan du surfa vidare. Annars kan du köpa till mer data genom att svara på detta SMS. 1GB för 69kr svara D1. 3GB för 149kr svara D3. 5GB för 199kr svara D5. 10GB för 299kr svara D10. Extra data gäller tills den är förbrukad. Detta är en engångskostnad som läggs på din faktura, för fullständiga villkor se tele2.se. Mvh Tele2


Näää de e ett sjukt trist o jobbigt sms att få :p
 
Senaste messet står det: "En liten pluttburgare fick bli sen middag, givetvis med ost och bacon på :cool: "
 
Man behöver inte ta allt så allvarligt :).
Så länge man inte använder fel ord vid fel tidpunkt i till fel person. Min katt är lite knäpp ibland men jag gillar henne ändå.
Håller med @Niyama , det är konceptet att använda "cp" som ett skällsord som känns så otroligt förlegat och onödigt. Ungefär som människor som använder bög, f*tta, tjejj och liknande som skällsord. Det spelar liksom ingen roll om man försöker vara "rolig" det är fortfarande otroligt kränkande för att inte tala om omoget..
 

Liknande trådar

Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 119
Senast: Stergo
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 264
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Rie
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp