Senast tagna bilden IX

Åkte med vän och fotograferade hundarna på en strand i morse. Efter 1½ dygn med fotosnack (vännen jobbar som hästfotograf), fina hundar, fina miljöer osv så har jag tokigt mycket inspiration att fotografera igen! Nu ska jag bara skicka in min bra kamera på service och köpa ett nytt superobjektiv...

Här är en av bilderna jag fotade i morse. Har bara rätat upp den lite och lättat upp skuggor på hundarna något. Helt otroligt att t.o.m. molnen samarbetade :D

34495_1492451506.jpg
  • Har alltid älskat alla dina bilder men denna blir nog min favorit. :love:
 
Åkte med vän och fotograferade hundarna på en strand i morse. Efter 1½ dygn med fotosnack (vännen jobbar som hästfotograf), fina hundar, fina miljöer osv så har jag tokigt mycket inspiration att fotografera igen! Nu ska jag bara skicka in min bra kamera på service och köpa ett nytt superobjektiv...

Här är en av bilderna jag fotade i morse. Har bara rätat upp den lite och lättat upp skuggor på hundarna något. Helt otroligt att t.o.m. molnen samarbetade :D

34495_1492451506.jpg
Så läcker!!! Den borde du göra till tavla :love:
 
  • Har alltid älskat alla dina bilder men denna blir nog min favorit. :love:

Jag håller med! Helt fantastisk bild @Red_Chili :love:

Och du har sannerligen en hund som vet hur en lever livet till fullo @Wenniz :D ;)

Så läcker!!! Den borde du göra till tavla :love:

@Red_Chili Kort sagt - Wow! :love: Den måste du göra en rejäl förstoring av och sätta upp på vägen!

Åh, tack alla! :D :D
Det var verkligen helt underbart där och ju mer jag tittar på den där bilden, desto mer gillar jag den. Huruvida det blir en tavla eller inte är jag dock osäker på än så länge, mycket för att jag inte gått igenom alla bilder från resan än och gissar att det kan gömma sig fler guldkorn där :p Kommer resa tillbaka senare i år och fotografera nya bilder. Jag har så många idéer på bilder jag vill fotografera nu att det nästan känns löjligt… Men det är bra, för senaste tiden har jag inte haft någon inspiration alls. Det har vänt helt nu!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
47 48 49
Svar
966
· Visningar
63 633
Senast: Trott
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
372
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 463
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda -21
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp