Senast tagna bilden IX

Jag har inte hittat något än :D Det skulle väl vara de få gånger jag skäller på honom då :p Då ser han bedrövlig ut. Han duschar ju t om med mig ibland, de andra hundarna hatar att duscha :angel: Han är ju så jäkla redig också, gör allting till 2000% för att jag ska bli nöjd liksom.
Vi brukar skämta om att han är hunden i den där berättelsen om hur olika hundar och katter fungerar.
"Åh, matte kommer hem, det är det bästa jag vet!"
"Åh, vi ska gå promenad, det är det bästa jag vet!"
"Åh, vi ska klippa klorna, det är det bästa jag vet!"
"Åh, vi ska gå och lägga oss, det är det bästa jag vet!"
:D
Min hund är en katt! :D :rofl:
 
Glad midsommar från det här blomstergänget :D
midsommar2017_1_zpsv8pill8z.jpg


Klart hundarna ska ha egna kransar liksom :angel:

Fy vad söta dom är! :love::love: Är dom sams nu?
 
Jag har inte hittat något än :D Det skulle väl vara de få gånger jag skäller på honom då :p Då ser han bedrövlig ut. Han duschar ju t om med mig ibland, de andra hundarna hatar att duscha :angel: Han är ju så jäkla redig också, gör allting till 2000% för att jag ska bli nöjd liksom.
Vi brukar skämta om att han är hunden i den där berättelsen om hur olika hundar och katter fungerar.
"Åh, matte kommer hem, det är det bästa jag vet!"
"Åh, vi ska gå promenad, det är det bästa jag vet!"
"Åh, vi ska klippa klorna, det är det bästa jag vet!"
"Åh, vi ska gå och lägga oss, det är det bästa jag vet!"
:D

:rofl::rofl:
 
Fy vad söta dom är! :love::love: Är dom sams nu?

Ja, det har gått jättebra nu! Däremot morrade Otis på honom i morse när det skulle serveras frukost, men sambon kunde bryta honom bara genom att ropa godis :p
När vi gjort klart hundhuset så kommer vi ha all matservering där ute, där de får äta i sina boxar. Det är framförallt med mat som det blivit problem, men pepparpeppar så är det inga problem vid ben eller leksaker :)
 
Ja, det har gått jättebra nu! Däremot morrade Otis på honom i morse när det skulle serveras frukost, men sambon kunde bryta honom bara genom att ropa godis :p
När vi gjort klart hundhuset så kommer vi ha all matservering där ute, där de får äta i sina boxar. Det är framförallt med mat som det blivit problem, men pepparpeppar så är det inga problem vid ben eller leksaker :)

Vad skönt! Hjälpte det med kastreringen?
 
Vad skönt! Hjälpte det med kastreringen?

Nja, innan kastreringen var det aldrig några problem. Problemen kom när Otis var nykastrerad och Ladda började löpa. Koppelvila i kombination med tratt, ont och en snygg tjej som löper skapade en hel del frustration som han tog ut på Floyd :( framförallt i samband med utfodring.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
48 49 50
Svar
993
· Visningar
65 605
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp