Senast tagna bilden IX

Större än vad Riley var, med sina 56 cm.... :p Till och med större än föräldrarnas Jamie, som jag tycker är enormt stor :angel: (60 cm i manken).

Vackra är dom däremot, :love: Ser alldeles sagolikt ut på springbilderna du lägger upp här!
Å andra sidan gissar jag att vikten är ungefär densamma då? :p Aysu upplever jag som pytteliten. Hon är ju mest långa ben (som hon lätt viker ihop). Det är tex inga problem för henne att rulla ihop sig på en köksstol och vila där om hon känner för det.
 
Vilka himla fina bilder många lyckas ta! Jättekul att se.

Är det ett måste att använda systemkamera för att "frysa" snabba rörelser? Eller finns det automatkameror som också fixar det? Så att bilderna blir bra tänker jag :-)
 
img_20170718_103125_094_596dcb4dddf2b3760015653d.jpg

Så mysigt att ha honom hemma :love: även om jag blir extremt fast...
 
Jag tog en liten promenad med det här gänget idag :) Ebrahs bror till vänster och de två han bor med till höger. (Hon allra längst till höger är också nära släkting till mina två). Matte ringde när jag var på jobbet och sa att det hade kört ihop sig med allt och undrade om jag kunde rasta hennes hundar lite snabbt på kvällen. Med tanke på att jag bor ca 1km från henne var det inte så svårt att hjälpa till :p
20065512_190361881500357_8105639457002094592_n.jpg
 
Några röda glädjepaket från igår. Vad jag älskar energin i dessa hundar alltså. :D

Så fin päls de har! De tollare jag har träffat har varit riktiga fluffbollar... (inser att "dina" är blöta på bilderna men misstänker att de har en funktionell päls även i torrt tillstånd) :)
 
Så fin päls de har! De tollare jag har träffat har varit riktiga fluffbollar... (inser att "dina" är blöta på bilderna men misstänker att de har en funktionell päls även i torrt tillstånd) :)

Flera var i fällperiod också ;)
De ska ju ha funktionell päls. En av tikarna från igår hade lite jobbigt med värmen för att hon fällt ur ullen och hade allt för lite skyddande päls kvar. Ägaren menade på att hon annars klarade värmen bra. Så det är väl en svår avvägning det där. Funktionell utan att bli riktiga fluffbollar :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
48 49 50
Svar
990
· Visningar
65 325
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
15 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp