Senast tagna bilden IX

21294465_115583872478422_4034649826405646336_n.jpg
 
Jag gillar inte långhår, men har alltid haft ett gott öga till eurasier. Kanske en dag när jag tröttnat på räserkrokodiler och vill ha något lugnare :D

Jaaaa!!!! De är helt underbara. Trots att jag kommit på att jag vill ha en riktig räser just nu så kommer Eurasier ha en speciell plats i mitt hjärta. Kommer definitivt ha en i framtiden när jag känner att jag vill ha sällskap till min räser och mig :p

Aldrig varit med på maken om en så okomplicerad hund som fluffet vi hade. Varenda människa vi träffade sa detsamma att "jösses vilken behaglig hund". Vi brukade säga att hon var den perfekta hunden för folk som kanske inte vill ha hund, alltså där en part gärna vill ha hund men sambon kanske inte vill. Hon märktes liksom inte av om man inte ville det :D

End of positive rant:o
 
Jaaaa!!!! De är helt underbara. Trots att jag kommit på att jag vill ha en riktig räser just nu så kommer Eurasier ha en speciell plats i mitt hjärta. Kommer definitivt ha en i framtiden när jag känner att jag vill ha sällskap till min räser och mig :p

Aldrig varit med på maken om en så okomplicerad hund som fluffet vi hade. Varenda människa vi träffade sa detsamma att "jösses vilken behaglig hund". Vi brukade säga att hon var den perfekta hunden för folk som kanske inte vill ha hund, alltså där en part gärna vill ha hund men sambon kanske inte vill. Hon märktes liksom inte av om man inte ville det :D

End of positive rant:o
Eurasier upplever jag väldigt lika mina tidigare shar-pei i temperamentet, så det är nog därför jag gillar dom. Det man slipper är då den dåliga hälsan som finns hos shar-pei, men istället en massa fluff :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
43 44 45
Svar
880
· Visningar
57 277
Senast: Tajger
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
314
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 204
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp