Senast tagna bilden IX

Bild från i söndags när Morris passade på att kyla ner sig lite under jakten. Givetvis i den grisigaste pölen han kunde hitta :p

9TdJQZh.jpg
 
jNYiyqp.jpg

En trött dam i soffan! Älskar när dom sover och munnen är lite sådär öppen så man ser bissingarna:love: en annan hade dock fått nackspärr av den huvudpositionen :nailbiting::D
Haha, visst är det roligt när de tappar hakan sådär? :D Ebrah gör det ganska ofta, och så brukar tungspetsen trilla ut. Om hon börjar drömma då så rycker det även i tungan och ser helt hysteriskt kul ut :love:
 
Så soligt och fint ute nu, och tillräckligt kallt för att folk ska välja att hålla sig inomhus :P Därför kan Ebrah vara lös en stund varje promenad, sedan gå i flexi och Aysu kan vara lös mest hela tiden (förutom när Ebrah är lös). Otroligt skönt!

Och alltså... Den där Aysu. Jag pratar ganska mycket med henne när hon är lös, och hon förstår allt jag säger hela tiden. Jag visslar när hon ska vänta, kan ibland säga "vänta" eller "stanna" beroende på vad jag vill osv. Hon förstår allt, och jag har ingen aning om hur jag tränat in det med henne. Det bara fungerar. Klockrent.
23347495_142066903185128_5060006077857267712_n.jpg


23507181_188040535092219_4644387431267696640_n.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
869
· Visningar
56 841
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 090
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp