Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nuu blir det bildbomb ;)

Vi började med lek i tom hage. Även Aysu var glad till en början, men kom sedan på att Tonto nog var lite obehaglig trots allt.
dsc_7807.jpg


dsc_7811.jpg


dsc_7826.jpg


dsc_7827.jpg


Sedan lekte och tränade jag lite med Ebrah, då fotograferade @Tonto :D
dsc_7903.jpg

dsc_7913.jpg

dsc_7974.jpg


dsc_7979.jpg


dsc_7993.jpg

Tonto ville också vara med ;)
dsc_8062.jpg

Istället blev det Aysus tur, och ÅH vad hon älskade nya leksaken! Hon brukar inte vilja leka med leksak ute och har hittills aldrig ens tittat på en leksak om det funnits godis i närheten. Nu ville hon bara leka, leka och leka mer :love:
dsc_8091.jpg


dsc_8119.jpg

Vi lekte lite utan leksak också:
dsc_8209.jpg


dsc_8219.jpg


dsc_8269.jpg

Inkallning:
dsc_8285.jpg


Och till sist fick även Tonto vara med! Fast en bild har ni ju redan sett i tidigare inlägg ;)
dsc_8339.jpg

dsc_8354.jpg
Åååh! Nästa gång vill vi vara med så var beredda på buketräff i december! :D
 
Han väger nästan lika mycket som Ebrah. :angel: Mest päls. :laugh:
Jag vägde henne nu ikväll :p 20,8kg. Komiskt nog så väger hon mer nu än vad hon gjort tidigare när hon varit tjockare. Hon börjar nog få lite muskler ändå!

Så härligt ni ser ut att ha haft det @Red_Chili och @Tonto :)
(och vilken urskön tröja du verkar ha @Red_Chili den ser görfin ut! )
Tack :D Den tröjan är från Hööks! Köpte den när den var på jättemycket rea ;) Vanligtvis går jag klädd i svart från topp till tå, men den tröjan var så extremt mysig att den blev min ändå (och den används flitigt).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
48 49 50
Svar
993
· Visningar
65 620
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 666
Senast: Therese1988
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 138
Senast: Sel
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp