Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.

machafuko

Trådstartare
Varför vara normal när man kan vara en retriever :D

QYgVNho.jpg


M9TNaWN.jpg


:confused::angel:
 
Vilket underbart väder vi haft de senaste dagarna! Passade på att knäppa bilder på odjuren idag. Odågan överst har varit lite småfet men har äntligen börjat tappa och se (och kännas) okej ut igen. Den andra är dessvärre lite väl tunn under all päls, men vi jobbar på det också :sneaky:
5fa2fb.png

6.png

7.png
 
En bild på Skalman tagen av en norsk vän på utställningen som var i helgen.
Så klockren bild på min glada kille, som är med på allt. Här med ett uttryck som "Jaaa va kul matte, vad ska vi göra nu då" :love: Han är med på allt - alltid med 100% och går all in med propellersvans och happy face oavsett utställning, nosework eller mer fartfyllda aktiviteter :D
29314939_10155570200351775_1029743947091542016_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
869
· Visningar
56 851
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 598
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp