Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså..
29497042_10210602913697106_7076256734664449648_n.jpg

Vad är det för hundar jag har? Den ena kryper in under sängen, den andra in i torrfoderpåsen :cautious::rofl:
 
Haha! Hon är verkligen alltid glad! Mitt lilla lyckopiller! :love:
Så underbart :D Förut tänkte jag att det bara gick att se skillnad på dina två för att den ena såg valpigt glad ut och att det säkert skulle ändras när hon blev äldre, men nu ser de ju ut att vara ungefär lika stora och det är fortfarande lätt att se skillnad. Det gillar jag :angel:
 
Så underbart :D Förut tänkte jag att det bara gick att se skillnad på dina två för att den ena såg valpigt glad ut och att det säkert skulle ändras när hon blev äldre, men nu ser de ju ut att vara ungefär lika stora och det är fortfarande lätt att se skillnad. Det gillar jag :angel:
Vilken tur! :D Shiera kommer nog alltid vara den lilla glada! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
63 226
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 765
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 401
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
368
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp