Seven-Pevens bebistråd

Ähum :o
Ungarna är 9 v nu, har fått första vaccinationen, blivit chippade och mår kalas! Nästa torsdag kastreras Seven och 3 av ungarna.

S*British Dream's Mister Eight
FB_IMG_1468415595931_zpsbzbi5nnr.jpg

FB_IMG_1468415526536_zps4tofj6ke.jpg


S*British Dream's Sir Nine
FB_IMG_1468415530675_zpsalbs0seb.jpg

FB_IMG_1468415539153_zpswgtjpc4h.jpg


S*British Dream's Lord Ten
FB_IMG_1468415489798_zpsjreapf3o.jpg

FB_IMG_1468415678543_zps1egjinq6.jpg


S*British Dream's Lady Eleven
FB_IMG_1468415549588_zpsc83xkarb.jpg

FB_IMG_1468415580840_zpscq7l7ztp.jpg


S*British Dream's Miss Twelve
FB_IMG_1468415574838_zps0qawnti7.jpg

FB_IMG_1468415559224_zps8epnzmqg.jpg

:love:
 
Ååh! :love: Miss Twelve är nog min favorit idag - hon ser lite bastant ut :D Och hon verkar nästan lite silvrig i sina färgade fläckar? :love:
Men Sir Nine ser ut som en riktig bråkstake :D:love: Lord ten är ju bara för gullig och ser nästan mest nätt ut av dem alla?
Fina namn förresten! Jättefina :love:

Skulle du behålla någon eller?
 
Ååh! :love: Miss Twelve är nog min favorit idag - hon ser lite bastant ut :D Och hon verkar nästan lite silvrig i sina färgade fläckar? :love:
Men Sir Nine ser ut som en riktig bråkstake :D:love: Lord ten är ju bara för gullig och ser nästan mest nätt ut av dem alla?
Fina namn förresten! Jättefina :love:

Skulle du behålla någon eller?

Uppfödaren behåller Nian och Elvan, resten är sålda. Ingen stannar hos mig, jag har sagt stopp. Elvan är minst, sen vet jag inte. Dom är underbara hela högen :heart
 
Ja, det är tydligen ett typiskt rexbeteende. Hon biter verkligen bort dom :confused:
Har sett det på ragdolls också där mamman har varit en frenetisk tvättare. Jag tycker det är lite gulligt :)

Gör vuxna rexar det på varandra också eller är det bara mor-kattungar?
Jag tror det är mest vanligt att stora katter gör det på kattungar/unga katter. Det behöver dock inte vara mor-kattung, utan det kan vara bästa kompisen med väldigt omhändertagande beteende :)
 
De är fullständigt bedårande alla fem :love: Jag blir galen av habegär. Jag vet att dina är sålda men glor annonser som en galning nu. Mina krulldamer skulle inte bli glada. Inte alls.

Ang vuxna rexar så går morrhåren oftast av eftersom de är krulliga och därmed sköra. Man ser sällan en rex med full mustach. De gnager inte av varandras morrhår mer än andra. :)@athena_arabians
 
Det är deras uppfödare som tagit bilderna, hon är jätteduktig på att ta bilder :love:
Visst är de underbara :heart
Kolla i slutet på filmen :banghead: :D

Avslutet på filmen är Tassas specialitet här hemma :meh: Jag har en låda med huv (dock inte luckan, det vägrade damerna) och en med rejält höga kanter men det är som att mina golv inte ska få vara fria från sand :cautious:
 
Avslutet på filmen är Tassas specialitet här hemma :meh: Jag har en låda med huv (dock inte luckan, det vägrade damerna) och en med rejält höga kanter men det är som att mina golv inte ska få vara fria från sand :cautious:

jag säger bara TopBox - efter deras inträde i hos oss har vi ALDRIG sand på golvet. Jag hade glömt bort hur jobbigt det var när vi bodde på hotell med Räven och han gick på pottan - jösses, sand i hela badrummet
 
jag säger bara TopBox - efter deras inträde i hos oss har vi ALDRIG sand på golvet. Jag hade glömt bort hur jobbigt det var när vi bodde på hotell med Räven och han gick på pottan - jösses, sand i hela badrummet
Vi har också en toppmatad - underbart!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp