Bukefalos 28 år!

Shires Vintertäcke

solonfrakyrholti

Trådstartare
Hej. jag har en Shires vintertäck med halvhals modellen tror jag heter nått i stil med 93 VHC. Vad kostar ett sånt nytt? ska sälja mitt använt max 10 gånger inte en skråma eller nått. vad kan jag ta för det?
 
Sv: Shires Vintertäcke

Men vart köpte du det? Kolla där då och se priset och sen kanske du tar bort nån krona för att det är använt! :)
 
Sv: Shires Vintertäcke

Men de är de som är problemet. min kompis fick de i julklapp å jag böt ett vintertäcke mot dett vintertäcket för mitt var för stort:( och hon vet inte häller vad det kostar:( men vad brukar dom täckerna ligga på?
 
Sv: Shires Vintertäcke

under tusenlappen kostar de shires täcken med halvhals och vinterfoder jag kikat på, om det inte är de täckena med 1680 resp 1800 denier.
 
Sv: Shires Vintertäcke

Ta bort nån hundring bara.. Det var väl inte så slitet?
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 842
Senast: Sel
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 727
Senast: Paddington
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 754
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp