Shop to you drop, del 4

Jag vill ha snygga fasta halsband, och inte med "bältesspänne" utan sånt snäpplås. Jag hittar i princip bara Hurtta, och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha det..nån som har tips?
Finns det namnhalsband för stora hundar i fast variant med sådan stängning?
Hit me!
Dogmania is your friend! ;)
 
Såg nu att de har uppehåll.. :cautious:
Upptäckte det också när jag kom på att de ju hade såna broderade. Suck. Popix rekommenderade inte sitt snäpplås till hundar med över 40cm omkrets i halsmått. Så där kan jag bara köpa halvstryp. Och nu har jag såklart fått för mig att det ska vara ett fast halsband :rofl:
 
Upptäckte det också när jag kom på att de ju hade såna broderade. Suck. Popix rekommenderade inte sitt snäpplås till hundar med över 40cm omkrets i halsmått. Så där kan jag bara köpa halvstryp. Och nu har jag såklart fått för mig att det ska vara ett fast halsband :rofl:
Loboo?
 
Jag vill ha snygga fasta halsband, och inte med "bältesspänne" utan sånt snäpplås. Jag hittar i princip bara Hurtta, och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha det..nån som har tips?
Finns det namnhalsband för stora hundar i fast variant med sådan stängning?
Hit me!

Namnhalsband med spänne finns på Dogmania. Dock har dom beställningsstopp just för tillfället!
 
Fellow shopaholics! Särskilt ni med jaktträningskunskap!

Finns det någon webshop där man kan köpa personliga, flytande dummies som även ska vara rosa och gärna med namn (inte nått petig :angel:). Jag har hittat en sida, men fattar inte hur man vet om dummiesarna flyter eller ej :o!
 
Fellow shopaholics! Särskilt ni med jaktträningskunskap!

Finns det någon webshop där man kan köpa personliga, flytande dummies som även ska vara rosa och gärna med namn (inte nått petig :angel:). Jag har hittat en sida, men fattar inte hur man vet om dummiesarna flyter eller ej :o!
Jag har köpt mina hos Dummies - deras standardversion som ser ut såhär
11036024-origpic-813e10.jpg

ska enligt deras hemsida flyta! Jag har just den sorten men har inte vågat testa eftersom en viss hund inte hämtar så bra i vatten och jag vill ha kvar dom så länge som möjligt :meh::D

Standard går dessutom att få med namn :D Och så även Speedy ju, som även dom ska vara flytande :)
 
Jag har köpt mina hos Dummies - deras standardversion som ser ut såhär
11036024-origpic-813e10.jpg

ska enligt deras hemsida flyta! Jag har just den sorten men har inte vågat testa eftersom en viss hund inte hämtar så bra i vatten och jag vill ha kvar dom så länge som möjligt :meh::D

Standard går dessutom att få med namn :D Och så även Speedy ju, som även dom ska vara flytande :)
Tack :bow: !

Det var den hemsidan jag hittade, men hittade ingen info om de flöt eller inte. Kan ha missat det eftersom jag surfar på mobilen då blir det lite diffust ibland ;) ! Sen kanske det är så att ALLA dummies flyter och jag bara är korkad som inte vet det, men det får vara så ibland :D!
 
Tack :bow: !

Det var den hemsidan jag hittade, men hittade ingen info om de flöt eller inte. Kan ha missat det eftersom jag surfar på mobilen då blir det lite diffust ibland ;) ! Sen kanske det är så att ALLA dummies flyter och jag bara är korkad som inte vet det, men det får vara så ibland :D!
Aldrig hört talas om en dummy som inte flyter :rofl: Tror det är något alla bara tar för givet :p
 
Aldrig hört talas om en dummy som inte flyter :rofl: Tror det är något alla bara tar för givet :p
Nä, inte alla special väl? Typ dom tredelade? :o Eller dom med sand i?

Och om det är någon tröst @Miao sä har jag haft mina i flera år och aldrig ens kommit på tanken att dom skulle flyta så har därför inte testat :o :angel: (och kommer inte göra det nu heller av tidigare nämnd anledning)
Men jag är iaf supernöjd med dom! Håller så bra och är fortfarande jättefina i trycket.
 
Ah en kan inte veta allt här i världen :D
Nej, det förstår jag! Aldrig tänkt på att dummies inte är något folk generellt sett vet en massa om :rofl:

Om du hittar någon bra sida, säg till! Använder mammas gamla och de är rätt slitna (typ 20 år gamla). Skulle inte ha något emot rosa dummies med namn på :D
 
Nä, inte alla special väl? Typ dom tredelade? :o

Och om det är någon tröst @Miao sä har jag haft mina i flera år och aldrig ens kommit på tanken att dom skulle flyta så har därför inte testat :o :angel: (och kommer inte göra det nu heller av tidigare nämnd anledning)
Men jag är iaf supernöjd med dom! Håller så bra och är fortfarande jättefina i trycket.
De kan jag inte säga något om, mycket möjligt att just de specialdummiesarna inte flyter. Aldrig sett de användas på jaktträningarna jag varit med på, så har ingen erfarenhet med dem.

Men de vanliga som visades bild på, aldrig varit med om att en sån inte flyter. Mina känns som att de har sand i, men det är inte sand. Är det kanske såna du tänker på?
 
Men de vanliga som visades bild på, aldrig varit med om att en sån inte flyter. Mina känns som att de har sand i, men det är inte sand. Eller har du sett dummies som faktiskt är fyllda med sand?
Jadå det finns sand-dummies som håller formen bättre och är oftast tyngre :) Ser också ut som vanliga men ja, jag tvivlar på flytförmåga där :D
 
Jadå det finns sand-dummies som håller formen bättre och är oftast tyngre :) Ser också ut som vanliga men ja, jag tvivlar på flytförmåga där :D
Mina är väger mycket, känns som sand i, och efter över 20 år är de fortfarande helt oförändrade i form :D Lite slitna i kanterna bara. (Och röda. Vill inte ha röda :angel:)

Men jag kanske har helt fel! Kanske finns massor som inte flyter. Inte första gången jag haft fel om något :rofl: Men de som används på våra jaktträningar, de flyter allihopa, trots olika märken och storlekar.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 690
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 927
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp