Shop to you drop, del 4

Ser inga bilder?

Hahahah, då är mitt inlägg rätt så intetsägande kan jag förstå :D !

Vet inte varför jag inte får till det.... testar igen (men lägger även in länkarna till bilderna):

Sålt:
2285_medium-badkar.jpg

https://www.4dogs.se/pub_images/large/2285_medium-badkar.jpg

Köpt:
BB-LARGE-ROSA_ny.jpg

https://www.4dogs.se/pub_images/large/BB-LARGE-ROSA_ny.jpg
 
Vad ligger era hundar på när de är i bilen?


Beställde två av dom här, men som bäddar inomhus. Dom har en buster memoryfoam sedan innan men dom brukar för det mesta sova i vår säng. :laugh:
180274.jpg
 
Vad ligger era hundar på när de är i bilen?


Beställde två av dom här, men som bäddar inomhus. Dom har en buster memoryfoam sedan innan men dom brukar för det mesta sova i vår säng. :laugh:
180274.jpg
Jag har/hade en madrass från Hööks. Men valpen har bitit sönder den så det är dags för nått nytt..i andra bilen har jag vetbed eller ikeas badrumsmattor i burarna :)
 
Vad ligger era hundar på när de är i bilen?


Beställde två av dom här, men som bäddar inomhus. Dom har en buster memoryfoam sedan innan men dom brukar för det mesta sova i vår säng. :laugh:
180274.jpg

I nuvarande buren är det en biabäddmadrass, fårskinn och massor av filtar. I förra buren var det en dyna från Hööks istället för biamadrassen men fortfarande fårskinn och massa filtar.
 
Väntar på mitt paket ifrån Zoo Plus. Veteränfoder till Lady, blöttmat till katter, och flingfoder till fiskarna
 
Har precis köpt ny hundbil :angel: Funderar på vad jag ska ha för bur, tyvärr går MIMs DXL inte in (1 cm för stor :(). Tror ni deras DL blir för liten? Enligt jordbruksverket är den det men jag har hellre en lite för liten så de inte skramlar runt. Hundarna är 54 & 63 cm höga.
 
Måste införskaffa en hundförarväst inför årets träningar och tävlingar.

Den ska ha ryggficka med blixtlås, stängas med blixtlås, ha rymliga front-fickor med sned-lutande ingångar (alternativt det OCH fickor som vätter rakt upp, men inte bara det). Den ska kunna öppnas nerifrån och vara svart, möjligtvis med rosa detaljer. Och inga lösa trådar så fort man använt den en gång :cautious:

Förslag? :D
 
Måste införskaffa en hundförarväst inför årets träningar och tävlingar.

Den ska ha ryggficka med blixtlås, stängas med blixtlås, ha rymliga front-fickor med sned-lutande ingångar (alternativt det OCH fickor som vätter rakt upp, men inte bara det). Den ska kunna öppnas nerifrån och vara svart, möjligtvis med rosa detaljer. Och inga lösa trådar så fort man använt den en gång :cautious:

Förslag? :D
Har du tittat på Hööks väst? Den enda jag kommer på som har dragkedja på ryggfickan iaf. Vet inte om den uppfyller det andra, men det är lite rosa på den iaf :angel:
 
Måste införskaffa en hundförarväst inför årets träningar och tävlingar.

Den ska ha ryggficka med blixtlås, stängas med blixtlås, ha rymliga front-fickor med sned-lutande ingångar (alternativt det OCH fickor som vätter rakt upp, men inte bara det). Den ska kunna öppnas nerifrån och vara svart, möjligtvis med rosa detaljer. Och inga lösa trådar så fort man använt den en gång :cautious:

Förslag? :D

Oj så många krav. :rofl:

Kollat Engelssons tollarp, Arraks Acadia, PD träningsväst från Rukka?

De är de jag spontant kan komma på med relativt bra fickor och ryggficka som kan stämma någorlunda in på dina önskningar. Men inte helt kanske. :o
 
Oj så många krav. :rofl:

Kollat Engelssons tollarp, Arraks Acadia, PD träningsväst från Rukka?

De är de jag spontant kan komma på med relativt bra fickor och ryggficka som kan stämma någorlunda in på dina önskningar. Men inte helt kanske. :o
Haha ja :angel:, men varför köpa något man bara är halvnöjd med? Är så trött på att se ut som en T-rex för att jag har händerna i fickorna, noja mig över att kopplet ska ramla ur ryggfickan på tävling, inte tycka västen sitter snyggt för att den inte går att öppna nerifrån.. Känns så onödigt. Jag har annat att noja mig över på tävling :D
 
Oj så många krav. :rofl:

Kollat Engelssons tollarp, Arraks Acadia, PD träningsväst från Rukka?

De är de jag spontant kan komma på med relativt bra fickor och ryggficka som kan stämma någorlunda in på dina önskningar. Men inte helt kanske. :o
Tror ingen av dom har dragkedja på ryggfickan. Skulle vara rukka då för den har jag inte kollat på..
 
Tror ingen av dom har dragkedja på ryggfickan. Skulle vara rukka då för den har jag inte kollat på..

Nej ingen av dem har det! Men tänkte att de kanske uppfyllda några av de andra i alla fall. Svårt att hitta en bra väst med dragkedja tycker jag!

Nu gillar jag dragkedjelöst oavsett eftersom jag stoppar bak leksaker och dummies, can’t be bothered med en dragkedja liksom.:D
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 711
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp