Shop to you drop, del 4

Jag har som sagt hört gott om Artfex - dock gäller det att trivas med lucköppningen, alltså att luckan öppnas uppåt och inte åt sidan.

Känner att det kan vara positivt då jag inte tänker låta hunden hoppa in själv ändå utan lyfta i och ur. (det kan man göra när de är små :D )
 
Lite shopping här, allt från Halvbollar och targetplatta från Ohmydog :D, till dragsele från sunpro! Tyvärr var remmen som går över revbenen (sidoremmen) lite lite för stor så håller på att testa storlekar. Så nöjd med min dragkursinstruktör som hjälper mig att kolla hur selen sitter - så svårt!
 
Tror du kommer slå huvudet i den där jäkla grinden ändå :angel:
+ @Diabetikern Min bur är ju förvisso en s men luckan går inte ens utanför våran bil, finns inte en chans i hela världen att jag skulle kunna slå huvudet i den (var också orolig över det med luckan) men den är faktiskt inte i vägen alls. Vet inte hur djupt bagaget är på din bil @Diabetikern men i våran Citroën C5 är det ingen risk för huvudvärk iallafall.

Ang storlek. Mät hur hög hunden är när den sitter och kolla sen höjden på de olika burarna :)
 
+ @Diabetikern Min bur är ju förvisso en s men luckan går inte ens utanför våran bil, finns inte en chans i hela världen att jag skulle kunna slå huvudet i den (var också orolig över det med luckan) men den är faktiskt inte i vägen alls. Vet inte hur djupt bagaget är på din bil @Diabetikern men i våran Citroën C5 är det ingen risk för huvudvärk iallafall.

Ang storlek. Mät hur hög hunden är när den sitter och kolla sen höjden på de olika burarna :)
Den går inte utanför där jag slår i huvudet heller? Men jag måste ju böja mig in i buren under luckan för att ta på koppel och sen slår jag skallen.
De där är väl allmänt kända för att folk slår sig i dom men naturligtvis som med allt annat, smaken är som baken.
 
Var på Hööks då de hade ett billigt täcke jag ville kika på till fröken...

"råkade" köpa med en hunden jag spanat på i 2 års tid. Men nu har jag ju en hund som matchar bilden på annonsenrofl:

Dock ligger fröken i mitt knä och snarkar
Screenshot_20180306-144743.png
 
Inser att Skalman börjat bredda sig lite och så även runt halsen - så nytt halsband är nätshoppat och kommer inom kort :) Samma som förut, men något lite större. Älskar dessa.
Nu använde jag rätt mycket sele på honom, men självklart ska han ha ett halsband som matchar honom när han använder - vi har ju även kopplet i samma :)
164111.jpg
 
Inser att Skalman börjat bredda sig lite och så även runt halsen - så nytt halsband är nätshoppat och kommer inom kort :) Samma som förut, men något lite större. Älskar dessa.
Nu använde jag rätt mycket sele på honom, men självklart ska han ha ett halsband som matchar honom när han använder - vi har ju även kopplet i samma :)
164111.jpg
De är sååå snygga. Har samma hemma, men i lite större storlek ;)
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 097
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 686
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 924
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp