Shop to you drop, del 4

Sista uppdateringen i detta ärende :D !

Fick ett rätt syrligt svar (först efter att jag skrivit till dem på Instagram) att de faktiskt inte har tid att sitta och svara direkt på alla mail de får om dagen, och om man ville något skulle man ringa (vilket inte står någonstans att det är den kontaktväg de önskar att man tar).

Dumma mig, jag tänkte att om man som företag gjort fel TVÅ gånger i leveransen till en kund och kunden är den som måste ta ALL kontakt för att problemet ska lösas, så skulle man vara lite extra mån om att svara kunden snabbt.... och hade de lagt ett autosvar där det står att de har mottagit mailet och kommer återkomma så fort de kan så hade ju det irritationsmomentet varit ur världen och jag hade suttit lugn i båten.

Hursom, de sista kampduttarna är på väg till mig, jag betalar fakturan när de kommit fram, och sen så kommer jag inte handla därifrån mer. Synd för oss bägge, för de har snygga grejer och jag är inte precis dålig på att spendera pengar :D
Riktigt dålig kundhantering! Tycker tyvärr att det blir allt vanligare från alla möjliga ställe .

Tar gärna PM vilket bolag det gäller.
 
Nu har jag varit på ÖoB och köpt en kyldyna,tror ni mopsen använder den? Näääääääääää just det, :turd: hund:mad:
Jag har gett upp det där med kyldyna. Köpte två förra eller förr förra året, en till bilen och en i sovrummet. Inte har Ascot använd dom ngt, Trots att sovrummet blir VARMT på sommaren... och i bilen tar han bort alla dynor man lägger in och lägger sig rakt på gallret. Hund alltså!
 
Sista uppdateringen i detta ärende :D !

Fick ett rätt syrligt svar (först efter att jag skrivit till dem på Instagram) att de faktiskt inte har tid att sitta och svara direkt på alla mail de får om dagen, och om man ville något skulle man ringa (vilket inte står någonstans att det är den kontaktväg de önskar att man tar).

Dumma mig, jag tänkte att om man som företag gjort fel TVÅ gånger i leveransen till en kund och kunden är den som måste ta ALL kontakt för att problemet ska lösas, så skulle man vara lite extra mån om att svara kunden snabbt.... och hade de lagt ett autosvar där det står att de har mottagit mailet och kommer återkomma så fort de kan så hade ju det irritationsmomentet varit ur världen och jag hade suttit lugn i båten.

Hursom, de sista kampduttarna är på väg till mig, jag betalar fakturan när de kommit fram, och sen så kommer jag inte handla därifrån mer. Synd för oss bägge, för de har snygga grejer och jag är inte precis dålig på att spendera pengar :D
Tar gärna pm också :o
 
Ni kan inte bygga upp själva då? Ett fast badkar/duschplats med en ramp upp? Jag tänker cement "bänk" med avlopp i ner till golvavloppet?

Jo, vi har funderat på det, men känner att det blir ett lite för stort projekt just nu :)
Jag tror att jag kommer köpa ett vattenkar i plast, bygga upp det till lagom höjd och så borra hål för avlopp/slang till brunnen under. Det är åtminstone senaste budet :D
 
När det gäller att duscha hundar i vanliga badkar... Har ni provat att stå på knä under tiden ni duschar av dem? Det är mycket skonsammare för ryggen så ;)
 
När det gäller att duscha hundar i vanliga badkar... Har ni provat att stå på knä under tiden ni duschar av dem? Det är mycket skonsammare för ryggen så ;)

Instämmer. Men de som har dåliga knän (som jag) kan de räcka med att ha ett knä på golvet med handduk under o sedan sitta på huk med de andra. Eller så sätter jag mig på en stol 😅
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 688
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 926
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp