Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
hmprod


Jag ska på bröllop i sommar och tänkte att denna kanske kan passa till det :)
 
Någon som handlat från en sida som heter FloryDay? Har inte handlat från de förut men hittade snygga jackor...
Men då jag inte hört om de förut undrar jag om de är seriösa.
 
Denna...
30301994_33280NIGHTSHAD_MODELL_FRONT_normal.jpg
Den ser inte så märkvärdig ut men känns superskön! 100% linne. Ska ha den att jobba i när det (förhoppningsvis) blir lite varmare!
 
@Araminta grattis till ett bra köp! Älskar mina men de är nedslitna i hälen nu efter sådär 8 års troget användande. Extra breda är de också :love: Specialbeställda:D

Ser fram emot att få dem i lådan i slutet av veckan :D Lyx med specialbeställning! Jag har det omvända problemet och köpte mina med extra smal läst :up:
 
Har i stort sett aldrig byxor på mig och aldrig jeans. Men fick en feeling och köpte ett par vintage jeans som satt som ett smäck (troligen tidigt 90-tal) samt en lite boxig jeansjacka till!

rosaett.jpg

rosatre.jpg
 
Jag/vi har köpt en findammsugare och är så fruktansvärt jäkla nöjda. Den är så så lätt, så praktisk, så effektiv! Och trådlös, och rosa, och och och...

Yes, jag är på riktigt exalterad över en dammsugare. Måste ha råkat fylla 65 istället för 25 i september. :angel:

Hero_Cordless_UK_Dyson_V6Absolute.ashx
 
Jag/vi har köpt en findammsugare och är så fruktansvärt jäkla nöjda. Den är så så lätt, så praktisk, så effektiv! Och trådlös, och rosa, och och och...

Yes, jag är på riktigt exalterad över en dammsugare. Måste ha råkat fylla 65 istället för 25 i september. :angel:

Hero_Cordless_UK_Dyson_V6Absolute.ashx

Haha, jag tittade snabbt på bilden och trodde först att det var en rakhyvel. :o
Sen tittade jag en gång till och tyckte att den var supersnygg, så snygg som en dammsugare bara kan vara! Och som du säger - rosa:love:
 
Haha, jag tittade snabbt på bilden och trodde först att det var en rakhyvel. :o
Sen tittade jag en gång till och tyckte att den var supersnygg, så snygg som en dammsugare bara kan vara! Och som du säger - rosa:love:
Visst är den fiiin?? Jag vill typ ta med den på promenad i kvarteret för att visa upp oss, men sambon hävdar bestämt att det är en dålig idé :down: Den ser ju dock ut som allt annat än en dammsugare precis som du säger, så jag tänker att jag kanske kunde komma undan med det ändå...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 195
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 843
Senast: valy
·
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 521
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp