Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kjol till mig:

18580939_107424349845355_4034719778537996288_n.jpg


Och så barnkläder till min brorsdotter:

x_large.jpg

LM000540_473_MAIN

LM000803_472_MAIN
 
Jag har gjort en massa loppisfynd på sistone, här är en del =D

18767687_10154672747750678_2206921079948853073_n.jpg

18671058_10154672747745678_8459637550191721436_n.jpg


Tio stycken av glasen, har letat efter runda glas till lägenheten =) Och det randiga är en tygkasse att ha med mig när jag handlar =) Mulle Meck-böcker har jag precis börjat samla på, han är min idol o blir perfekt o läsa för min brorson :heart.

//r
 
Jag har blivit Mogen och Klok och köpt mig en rejäl ryggsäck som jag ska använda när jag behöver ta jobbdatorn med mig hem, när jag reser eller ska ut på andra äventyr. Min högra axel, som hittills fått dra hela lasset, tackar mig!

236647639alt5
 
Fick ett infall idag att unna mig nya, välsittande underkläder.
Blev 3 bh och 4 trosor. Det var länge sedan jag kände mig så fin och ompysslad som idag hos Hunkemöller.
Visst, 1200:- spänn var lite saftigt, men har inte köpt nytt att ha under på flera år.

Kul, dom är alltid lika trevliga hos H tycker jag! :love:

Och du, 170 spänn per del är inte dyrt alls, riktigt bra pris! :)
 
Fick ett infall idag att unna mig nya, välsittande underkläder.
Blev 3 bh och 4 trosor. Det var länge sedan jag kände mig så fin och ompysslad som idag hos Hunkemöller.
Visst, 1200:- spänn var lite saftigt, men har inte köpt nytt att ha under på flera år.
Jag köpte mig en bh för 299 kr häromveckan. Har väl aldrig haft nån som suttit så bra. Värd varenda krona.
 
Kul, dom är alltid lika trevliga hos H tycker jag! :love:

Och du, 170 spänn per del är inte dyrt alls, riktigt bra pris! :)

När man ser det så, så är det inte så dyrt. Och det var betydligt billigare än vad det kunde ha varit. Köpte allt i deras outletbutik i Barkarby (norr sthlm)

Jag är nöjd, riktigt nöjd. Pratade länge med säljaren om att man är generellt sett dålig på att köpa välsittande underkläder. Och sitter the undies dåligt spelar det ingen roll vad man har över...
 
Har länge sökt efter en varm och prisvärd sovsäck. Vill inte tumma på kvalitet men samtidigt inte betala mer än 1500:-
Så idag när jag strosade in på Intersport så fann jag den. En dunsovsäck (har inte ens senglat åt det hållet med tanke på vad de brukar kosta) i rea-korgen 50% avdrag. Halleluja! Så det blev en dunsovsäck av det tjockare slaget och ett liggunderlag för 1300:- :bump:
Sovsäckens ursprungspris vad 2400:-

Jag är så nöjd med min sovsäck att jag funderar på att slå upp tältet på gården redan ikväll... :angel:
 
Har länge sökt efter en varm och prisvärd sovsäck. Vill inte tumma på kvalitet men samtidigt inte betala mer än 1500:-
Så idag när jag strosade in på Intersport så fann jag den. En dunsovsäck (har inte ens senglat åt det hållet med tanke på vad de brukar kosta) i rea-korgen 50% avdrag. Halleluja! Så det blev en dunsovsäck av det tjockare slaget och ett liggunderlag för 1300:- :bump:
Sovsäckens ursprungspris vad 2400:-

Jag är så nöjd med min sovsäck att jag funderar på att slå upp tältet på gården redan ikväll... :angel:

Jag letar också sovsäck! Vad har du köpt för någon? :)
 
Jag letar också sovsäck! Vad har du köpt för någon? :)

Det blev en Marmot Sawtooth. Nu efter köp har jag kollat lite mer recensioner, och jag är inte mindre nöjd nu :love:

Såg en annan intressant hos Intersport, MacKinley, deras egna märke. En syntetsäck med comfort på -10 tror jag det var. Kolla på den!
Annars är det nog mest lusläsa sidor och fundera på vad man vill ha :)
 
@Tonto Jag slår också ett slag för Marmots tjej-säckar i dun. Mysigare och varmare sovsäck får man verkligen leta efter i samma prisklass!

/Fryslorten som älskar sin Angelfire
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 351
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 422
Senast: Grazing
·
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 584
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp