Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast va?!
Du har ju jättefin kropp nu också! Smal, lång och slank! Värsta modellen ju :D :up:
Önskar jag hade lika fin kropp som dig!
Jag menar...ett par storlekar mindre än du är nu...vad landar man på då? Barn 146 cl eller?
(Tycker det av bilderna att döma ser ut som att du har typ 34 i kläder, men jag kanske har kasst ögonmått?)

Jag är 1.65 och är absolut inte långbent. Luras med höga klackar! ;)
Det går att luras med "rätt typ" av kläder också ;) Hade du sett mig i ett par tighta jeans och sneakers och ärmlös topp hade du inte tyckt att jag var varken lång eller slank ;)
 
Högst minimalistiska örhängen :angel:

rod3_3.jpg
 
Är på semester så shoppar i vanlig ordning bara böcker!

Lite spansk deckare:

5137VLO9WYL._SX325_BO1,204,203,200_.jpg



En sjukt intressant bok om lögnerna kring Paul Rusesabagina - hjälten från filmen Hotel Rwanda. Must read för alla som sett filmen och tagit den för sanning!

5142wFsqgeL._SX333_BO1,204,203,200_.jpg



Skräptråkig bok om tre generationer kvinnor i Montevideo. Kommer aldrig läsa klart den:

51vN4exxSSL._SX275_BO1,204,203,200_.jpg



Och en bok jag varit sugen SÅ länge på att läsa: Homegoing! Det blir dagens poolbok tror jag :).

51ChYVhSoDL._SX323_BO1,204,203,200_.jpg
 
Finns det någon som har koll på vart man kan köpa ett brett midjeskärp i butik?
Gärna med resår. Älskar tunikor och vill kunna mixa till det ibland. Max kostnad en femhundring.
 
Finns det någon som har koll på vart man kan köpa ett brett midjeskärp i butik?
Gärna med resår. Älskar tunikor och vill kunna mixa till det ibland. Max kostnad en femhundring.

Hur brett, snackar vi typ 80-tals brett? Isf skulle jag kolla vintage! Dock är just 80-tals skärp en stor trend nu så lär dyka upp hos kedjorna inom kort, med resor lite oklart dock!

Men du kommer hitta mkt sånt här i höst:
4372202400_2_7_1.jpg
 
Hur brett, snackar vi typ 80-tals brett? Isf skulle jag kolla vintage! Dock är just 80-tals skärp en stor trend nu så lär dyka upp hos kedjorna inom kort, med resor lite oklart dock!
Ja, 80- tals brett!
Attans, hade faktiskt hoppats på att kunna åka till närmsta köpcentrum för att inhandla ett.
(Pilot-som-hatar-att-gå-i-butiker.)
Men jag får bärja mig m.a.o.
 
Beställde en skalkappa, i två olika färger och två olika storlekar. Älskar internethandel. :D Hoppas att den ska gå att ha över min älskade kappa från Arc'teryx, för i så fall kommer jag vara så himla täckt för alla sorters väder kommande höst och vinter. :up:

66-north-heidmork-women-s-coat-lavic-grey.jpg


66-north-heidmork-women-s-coat.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 433
Senast: Grazing
·
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 588
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp