Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en liten pöse också. :D

fjallraven-totepack-no-1-ochre-01.jpg
 
Har inte regelbundet gått "civilt" (ej häst)klädd på snart 3 år. Börjar dessutom skolan om drygt 1 vecka. Så vad gör man?
Jo, drar med pappa till Täby Centrum för en shoppingrunda! (Även om det egentligen ligger på helt fel sida stan, men det är det bästa shoppingcentrumet i Sthlm enligt mig!)
Detta kom jag hem med:
1 par "Vintage fit" jeans - Gina Tricot
2 par "Slim highwaist" jeans - Gina Tricot (ljusblåa + gråa)
3 st skjortor - H&M (smalrandigt blå, bredrandigt blå, solid rosa)
3 st bygellösa BHar - H&M (grå/vit, creme, ljusrosa)
1 st par jordphurs skor - Din Sko (ej bild)
1 st kalender - Akademibokhandeln (ej bild)
Nu är jag redo för skolstart! :D
20799970_1257884401001556_6578951486199719872_n.jpg
 
@Mineur Gud så ful. Inte vill du väl ha en sån ful katt?

Jag och min man kan ta över den så ni slipper dras med den. Stor lättnad för dig såklart!


(:love::love::love::love::love::love::love:)
Eller hur?!! Hur kan någon vilja ha en så ful katt?!

Vi kan såklart också offra oss @Mineur om det är så att @niphredil ångrar sig. Du ska ju inte behöva ha det så hemma! :angel:

(Nä alltså, det kan vara det gulligaste jag sett på länge! Är det en Main Coon? :love: :heart)
 
@Mineur Gud så ful. Inte vill du väl ha en sån ful katt?

Jag och min man kan ta över den så ni slipper dras med den. Stor lättnad för dig såklart!


(:love::love::love::love::love::love::love:)

Eller hur?!! Hur kan någon vilja ha en så ful katt?!

Vi kan såklart också offra oss @Mineur om det är så att @niphredil ångrar sig. Du ska ju inte behöva ha det så hemma! :angel:

(Nä alltså, det kan vara det gulligaste jag sett på länge! Är det en Main Coon? :love: :heart)

Äh jag vet, men min sambo ville så hemskt gärna ha den fulaste i hela kullen! Och det är ju trots allt insidan som räknas tänker jag... Men det är skönt att känna att jag har någon som kan hjälpa till ifall det gör allt för ont i ögonen att se på honom efter ett tag!

PS: Ni glömde att ge mig en styrkekram. DS

PS 2: Det är en sibirisk @Killaloe, liiite mer behändig än en Maine Coon :p DS
 
Grattis till världens bästa katt:love: har haft sibbe själv och när det blir ny katt blir det såklart sibbe igen, helt fantastiska!
Vad härligt att höra! Vi har varit stammisar hos uppfödaren sedan i oktober och hängt med hela klanen, och de verkar onekligen vara riktigt charmiga små (?) varelser! Jag är egentligen ingen kattmänniska direkt, men det kan ha ändrats under de senaste månaderna :D
 
Vad härligt att höra! Vi har varit stammisar hos uppfödaren sedan i oktober och hängt med hela klanen, och de verkar onekligen vara riktigt charmiga små (?) varelser! Jag är egentligen ingen kattmänniska direkt, men det kan ha ändrats under de senaste månaderna :D

Min sambo var ingen kattmänniska heller, det ändrades, han och katten blev bundisar. Det som från början var min katt blev hans katt haha.
 
Efter några jobbiga dagar med flytt och allmänt känslomässigt kaos begav jag mig ut på en spontan shoppingtur.
Och den som tror att lycka inte kan köpas har fel! Materiel lycka är kraftigt underskattat! :love:

Fyndade rejält i Boomerangs outletbutik. Den totala rabatten på mitt köp blev 4150:-
Betalade 2850:- för:
En höst/vårjacka av längre modell
En mörkblå sidenblus med krås i halsen
En beige blus i linne med spetsdetaljer
En roströd blus med knythals
Ett par indigoblåa tajta byxor

Jag är nöjd, så jävla nöjd med mitt köp! :bump: Både för att det jag hittade satt som en smäck, samt att allt hade ett ordinarie pris på 7000:- :o
 
Jag har köpt fler böcker!

515VkKxDEBL.jpg


2874-large.jpg


Två böcker med historiska foton från Spanien; från inbördeskriget och efter kriget. Helt otroligt intressant att se foton utöver att läsa om allt som skett.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 203
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 843
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 944
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 521
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp