Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kommer vara såååå snygg i klänningen @Mineur :love:

Wow - vilken snygg! :love: Var är den köpt? (Kan inte se bildlänkar i mobilen)
Visst är den helt fantastisk?! Jag såg den i butik och föll pladask! Den är i vanlig ordning snyggare på onaturliga modeller som på bilden här, men satt inte så tokigt på mig heller faktiskt :D

Den är från ett märke som heter Chi Chi London @helena_hamrerk, deras grejer brukar gå att hitta på bl.a Asos!
 
Jag tror jag har hittat min vårjacka! Nu ska jag bara flytta klart så att jag har en adress att skicka den till :D
065304-0245_01
 
Jag har shoppat lite nya vårblusar, bland annat denna
4855699E-2311-4738-A2E1-DECF09F6598F.md.jpg


Har också shoppat ramar och prints från Desenio, för att pryda väggarna i min lya :)

A0174980-54BF-472A-9993-BB66C4BD5D12.md.jpg


B9FB5226-F18E-4A61-A062-0EBD411C0694.md.jpg


DA56F7F9-71C3-4EE1-8D12-B950BE5EAF35.md.jpg


Jäklar vilket meck det var att få upp dem någorlunda rakt :D

Har även shoppat en del hudvård, bla en mask från exuviance och en exfoliering, ögonkräm och dagkräm med SPF från Paulas choice.
 
699B37CA-3A0B-43F4-B62C-10F49A8C6CE7.png


Jag håller på att bejaka min inre ”soc-tant” (mycket glimten i ögat här!) och har köpt en scarf/sjal från Oscha och börjat köpa på mig lite klänningar från Me And I. Min vision är alltså en färgglad ”soc-tant”. Och att ha roliga kläder till utbildningen börjar i höst, ska ju ändå till skolan minst två dagar i veckan.

Vi får se hur det går :D
 
Tack! Jag är rädd att se kort och stabbig ut i långklänning, brukar därför aldrig ha på mig nån.

Vad har man för skor till? Är det nån poäng att ha högklackat till?

Ja absolut högklackat! Svårt med långklänning och platta skor om man inte är jättelång och jätteslank. Jag är inget av det, men vet inte hur du ser ut ;) Välj ngt bekvämt med lite platå framtill kanske?
 
Alltså fram tills nyligen har jag knappt shoppat alls på flera år. Har inte haft sug över huvud taget och modet har väl inte riktigt alltid passat mig. Men nu är suget tillbaka och jag hittar fina saker hela tiden. :o

7EMglug.jpg

Samma blus upphängd:
fgwsLEB.jpg


2UbqUJ8.jpg


En tröja som är MYCKET finare på än på en galge.
Scjj7yo.jpg



Också har jag köpt en rosa cardigan jag måste byta samt ett par jeans som jag har på mig just nu. :p
 
Alltså fram tills nyligen har jag knappt shoppat alls på flera år. Har inte haft sug över huvud taget och modet har väl inte riktigt alltid passat mig. Men nu är suget tillbaka och jag hittar fina saker hela tiden. :o

7EMglug.jpg

Samma blus upphängd:
fgwsLEB.jpg


2UbqUJ8.jpg


En tröja som är MYCKET finare på än på en galge.
Scjj7yo.jpg



Också har jag köpt en rosa cardigan jag måste byta samt ett par jeans som jag har på mig just nu. :p
Skorna! Var är skorna ifrån!?
 
aJWkj8p.jpg


Verkligen älskar de nya skorna. Synd att tröjan som ÄR snygg inte ser ut så på den här bilden heller (och mitt jädrans linne syns, haha stör mig men aja). Varför :(

Får försöka få till någon outfit framöver när den ser normal ut, men sambon orkade inte stå och fota mig hur länge som helst så blev bara enstaka. Dessa är för övrigt helt oredigerade så tyvärr ser min väska vit ut, den är ljust blå/grå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 351
Senast: Grazing
·
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 572
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp