Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
aJWkj8p.jpg


Verkligen älskar de nya skorna. Synd att tröjan som ÄR snygg inte ser ut så på den här bilden heller (och mitt jädrans linne syns, haha stör mig men aja). Varför :(

Får försöka få till någon outfit fra
möver när den ser normal ut, men sambon orkade inte stå och fota mig hur länge som helst så blev bara enstaka. Dessa är för övrigt helt oredigerade så tyvärr ser min väska vit ut, den är ljust blå/grå.
Snyggt!
Jag råkade gå in på Zara efter jobbet...
 
aJWkj8p.jpg


Verkligen älskar de nya skorna. Synd att tröjan som ÄR snygg inte ser ut så på den här bilden heller (och mitt jädrans linne syns, haha stör mig men aja). Varför :(

Får försöka få till någon outfit framöver när den ser normal ut, men sambon orkade inte stå och fota mig hur länge som helst så blev bara enstaka. Dessa är för övrigt helt oredigerade så tyvärr ser min väska vit ut, den är ljust blå/grå.

Meh! Tröjan ser ju superfin ut på bilden. Och linnet hade jag aldrig tänkt på om du inte sagt något (och jag tycker inte det stör alls! :))
Både du och kläderna är jäkligt snygga!
 
Är så glad just nu! :love:
Ska ut med studentföreningen i helgen, på en lite "festligare" fest. "Informella/ungdomliga festkläder" som är klädkoden då, är verkligen inte min cup of tea normalt sett. Har en väldigt stilren stil normalt sett (blå- eller rosarandig skjorta och highwaistjeans i antingen blått eller grått är mina signaturplagg!). I festsammanhang är jag en sucker för enkla velourtoppar+ovan sagda HW jeans, och har en tjockare långärmad velourpolotröja i vinrött som jag älskar, men den känns lite för tjock att ha på sig nu, särskilt för mig som är varmare av mig. Att hitta en velourtopp med bra passform som inte gör än mer elektrisk än H.Hs elstängsel, är svårt har jag fått erfara. Så satt jag och googlade på nätet i helgen. Hamnade på en tysk sida. Hittade nedanstående topp på rea, i storlek 36 (har normalt 38 på figurnära toppar!). Färgen var ändock underbar, och den var väldigt billig, så jag slog till ändå. För det första kom den redan idag, efter 3 dagar! Det är ju bättre än vanliga ekonomibrev skickade från *insert valfri ort i Sthlms län*. :cool: Sen var den så himla fin på mig! Hade verkligen inte förväntat mig det för det priset, i en storlek för liten dessutom. (Ja, den är lite för kort, men jag ska ju som sagt ha HW jeans, så det gör ju ingenting!) Älskar verkligen denna turkosa nyans, tycker den gör sig så himla bra mot min olivfärgade hudton, (jätte)mörkt guldblonda hår och mörkgröna ögon. Känner mig verkligen fin i toppen, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Det är ytterst få plagg jag känner mig så i. Nu är jag mer taggad än någonsin på helgen! :banana::bump:

30705962_1485859978203996_7965915413424898048_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 595
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp