SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@strawberrysylt Kom att tänka på dig när jag kollade in lidls reklam för nästa vecka, från imorgon finns dörrmattor.
Ser inte ut att vara det mest färgglada på bilden men med tur kanske utbudet är bättre än vad som visas i reklambladet, storlek 80*120 cm inte helt rätt men ändå?!
Hoppas mest du fått tag i något superbra och löst det för länge sedan :)

/hallonsaft lite stolt över sitt minne ibland.

Vad gulligt av dig! Tack för att du tänkte på mig =). Jag såg dem också i bladet, men hade inte möjlighet att köpa, håller dock med om att de inte såg så färgglada ut på bilderna...
Jag har inte fått tag i nåt annat än heller, känner mig som världens mest kräsna person^^. Jag har dock en liten rutig matta jag fått av mamma där nu så länge, men den är inte "jag".

//r
 
Vet inte om min bild syns? Laddade upp den på photobucket som jag inte använt på ett tag och läste att det inte alltid fungerar längre.. Försöker igen då från en annan sida :)

Vilket häftigt skrivbord! Är det orginalmålat eller är den svarta färgen under senare år? Väldigt snygg!

IMG_4396_zpsy9v4g8vb.jpg
 
Lyckades komma intill på textilfabriken som ligger ett stenkast från mig och kom hem med en massa tyg till gardiner så i vinter ska det sys gardiner. Tillräckligt med tyg för 4 fönster så hamnade hela kalaset (inkl tråd) på 425kr.

Kommer inom kort visa bild på tygerna, Såg även ett kanonfint möbeltyg som ska sys till en dyna på min soffa
 
Jag håller sakta men säkert på att byta ut mina ”den är hyfsad och billig”-möbler från Ikea mot möbler jag faktiskt gillar. Idag snubblade jag över ett soffbord på Erikshjälpen, det är lite matt men annars i finfint skick. Stämpel under som jag inte har en aning ifall den betyder nåt - SMI 500 A156.
43DF3246-9F57-4EB5-8193-184559E98D54.jpeg

(Kränkt katt ingick ej 🙄)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp