Shopping till katterna!

En annan vinkel. Ska fixa fästet till taket men behöver en kortare skruv till fästet
20220805_184845.jpg
 
Jag beställde ett par borstar för att se om Älva skulle kunna gilla någon av dem. Kanske inte världens bästa för hennes pälstyp, men jag hoppas att det ska hjälpa till att förebygga tovbildning lite grann i alla fall, så får vi ta mirakelkammen lite mer sällan. Båda katterna har nu fått testa, och båda har njutit och spunnit när de blivit borstade med den högra borsten. :love:

IMG_20220905_194749.jpg
 
Jag har köpt en ny kattlåda och är så sjukt nöjd att jag måste tipsa om den!

Vi har flyttat lådan eftersom vi bygger om och den ska nu stå inne på toaletten, ett rätt litet rum med begränsad golvyta. Därför har jag kollat runt efter någon form av lösning som gör att kattlådan ändå inte blir jätteframträdande. Tyvärr har alla snygga kattlådemöbler varit för stora och täckta lådor har jag alltid tyckt varit så fula och plastiga, men även ogillat pga att de varit lite bökiga att städa.
Men så hittade jag denna, Curver, som visserligen är i plast men inte alls lika anskrämlig som de vanliga kolosserna. Bottenlådan går att dra ut, så den är precis lika lättstädad som en öppen låda. Den är djup nog för min katt som gillar att gräva. Det går lätt att ta bort luckan om man vill. Den enda nackdelen är väl det som jag ser som en fördel - storleken. Just den här modellen är nog för liten för stora katter men passar bra till min CRX.

1663872167295.png
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 513
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
806
Senast: escodobe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 259
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp