Shopping till katterna!

lpWWGNG.jpg

Den där ljusgröna påsen var mycket uppskattad! Någon slags godis med 95% kött. Små pinnar typ. Mycket uppskattad!
 
Jag skulle behöva en chipstyrd matskål till M, så han kan ha mat dygnet runt utan att tjockis kan sno. Jag har tittat på den från surefeed. Är det någon som har en sån?

Jag har egentligen bara ett krav: den måste vara stor! M äter bäst om det är mycket mat i skålen, flera dl torrfoder, så det blir en stor, hög hög :D
 
Jag skulle behöva en chipstyrd matskål till M, så han kan ha mat dygnet runt utan att tjockis kan sno. Jag har tittat på den från surefeed. Är det någon som har en sån?

Jag har egentligen bara ett krav: den måste vara stor! M äter bäst om det är mycket mat i skålen, flera dl torrfoder, så det blir en stor, hög hög :D

Jag har två st :) Fungerar relativt bra, men Freja är så liten att hon ryms att sitta bredvid Frasse och tjuväta
 
Jag ska köpa kattlucka, måste vara isolerad. Vilken är bäst? Den behöver inte ha chippläsare osv då den ska gå ut till kattgården
 
Jag funderar på att börja ge MUSH till vår kattprins. Han är i utmärkt kondition på alla sätt och vis men har man en gång räknat foder till häst så sitter det kvar och man vill ha bättre och bättre foder :)

Vad tror ni om:

MUSH Vaisto CAT rosa (kyckling-gris) är ett helfoder för vuxna katter.
Det innehåller högre halter omega3-fettsyror, E-vitamin och B-vitaminer och kan därför passa extra bra till katten som behöver komma i bättre hud- och pälskondition, t.ex. under fällningsperioder då pälsen lätt blir tråkig.

Innehåller naturligt taurin från hjärta och lungor.

Kyckling 52 % (muskelmage, hjärta, kött, lever) gris 46 % (hjärta, kött, ben, njure, lunga, brosk), kallpressad solrosolja, havsalger.

Har räknat ut att katten skall ha ca 6 bollar om dagen om han väger 4,7kg, kan det stämma?

Idag äter han fri tillgång på Orijen torrfoder samt ca 3 påsar blandad blötmat om dagen.

Bör jag behålla torrfodret eller skall man ta bort det och bara ge MUSH 3 ggr om dagen tex?
 
Nu när min ena katt plötsligt inte ska dö så börjar jag bli sugen på att fixa julkalendern för katterna.. Det här året är både budgeten och inspirationen något lägre.. :D

Tips på roliga saker att lägga in? Både större och mindre saker går bra, gärna lite ovanligare/okändare kanske. Ätbart, leksaker, andra saker, jag är öppen för allt :D
 
Nu när min ena katt plötsligt inte ska dö så börjar jag bli sugen på att fixa julkalendern för katterna.. Det här året är både budgeten och inspirationen något lägre.. :D

Tips på roliga saker att lägga in? Både större och mindre saker går bra, gärna lite ovanligare/okändare kanske. Ätbart, leksaker, andra saker, jag är öppen för allt :D
Sugrör!
Superbilligt, jätteroligt (enligt mina djur) och lätt att få tag i :D
 
Nu när min ena katt plötsligt inte ska dö så börjar jag bli sugen på att fixa julkalendern för katterna.. Det här året är både budgeten och inspirationen något lägre.. :D

Tips på roliga saker att lägga in? Både större och mindre saker går bra, gärna lite ovanligare/okändare kanske. Ätbart, leksaker, andra saker, jag är öppen för allt :D
Min ena skulle vara i himmelriket om han fick en daglig påsförslutare, så jag säger påsförslutare! :D
 
Nu när min ena katt plötsligt inte ska dö så börjar jag bli sugen på att fixa julkalendern för katterna.. Det här året är både budgeten och inspirationen något lägre.. :D

Tips på roliga saker att lägga in? Både större och mindre saker går bra, gärna lite ovanligare/okändare kanske. Ätbart, leksaker, andra saker, jag är öppen för allt :D

Coucou mjuka stänger säger jag :up:
 
Köper du en pryl med sånt så är extra långa extra roliga för övrigt.
Och sånahär vita plastband man får runt paket i posten är också jätteroliga :D

Att de gillar sånna där vita band som sitter runt paket vet jag, men jag tar alltid undan dem för jag är rädd att de ska skära sig i munnen. Är jag för nojig? :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 612
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
904
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 989
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp