Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Två av fyra är nya, stövlarna och sadeln. :love:
21077255_10155735786948278_4853023658975201180_n.jpg

Mina varma gratulationer till en maxad färgmatchning. Full poäng!
 
Jag sitter och tittar på öronproppar till häst.
När vi flyttar ska jag förmodligen rida honom till det nya stället och han kommer säkert bli lite spänd och tittig då vi kommer behöva rida längs en grusväg och sen under motorvägen innan vi kommer till skogen. Så jag vill försöka underlätta så mycket som möjligt för honom (och mig) genom att stänga ute ljudet lite.

Förut har jag använt nån sorts skumgummi(?) variant som jag tycker är ganska hårda. Så nu funderar jag på några som är helt runda, fluffiga och sitter ihop i ett snöre. Jag har också sett några som heter Plughz?

Vad tycker ni funkar bäst?
 
Jag sitter och tittar på öronproppar till häst.
När vi flyttar ska jag förmodligen rida honom till det nya stället och han kommer säkert bli lite spänd och tittig då vi kommer behöva rida längs en grusväg och sen under motorvägen innan vi kommer till skogen. Så jag vill försöka underlätta så mycket som möjligt för honom (och mig) genom att stänga ute ljudet lite.

Förut har jag använt nån sorts skumgummi(?) variant som jag tycker är ganska hårda. Så nu funderar jag på några som är helt runda, fluffiga och sitter ihop i ett snöre. Jag har också sett några som heter Plughz?

Vad tycker ni funkar bäst?
Jag hade fårskinnspluppar till min häst. Funkade bra och det var de enda som hon lät sitta kvar. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 312
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
781
Senast: Linda_A
·
Mat Nu har den tredje i raden av likadana stektermometrar (köpta på Ica) gått sönder och jag får nog köpa något dyrare för att bli nöjd...
Svar
5
· Visningar
316
Senast: Human
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 630
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp