Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har också köpt dessa jumprar från sofadogwear, fast då i höstas. Tyvärr är de fortfarande lite stora till min pappis (4,5 kg) även om de är i stl xs1. Två Kevin jumprar i orange och lila samt ett supervintertäcke Zoran Natty i cerise.

Finns rätt många fina saker på den sidan, önskar nästan man hade en vinthund nu......
 
@Miao Jag tror att det var du som pratade om burfläktar i någon tråd, har du några att rekommendera? :)

Jag har köpt den här varianten via Dogmania , det är den enda jag har testat men jag är nöjd med den :up:
462.jpg


Till den finns en kylsats man kan köpa till, men jag har inte känt att jag har behovet av den för med silvershadeduken uppepå bilen är det lagom svalt i skåpet ändå, så jag är mest ute efter luftcirkulationen :). Men den kan säkert vara bra den med.

463.jpg
 
Jag har köpt den här varianten via Dogmania , det är den enda jag har testat men jag är nöjd med den :up:
462.jpg


Till den finns en kylsats man kan köpa till, men jag har inte känt att jag har behovet av den för med silvershadeduken uppepå bilen är det lagom svalt i skåpet ändå, så jag är mest ute efter luftcirkulationen :). Men den kan säkert vara bra den med.

463.jpg

Toppen, tack så mycket! Funderar på att skaffa två stycken till bilen. Jag köpte en silvershade, men jag tänkte också på cirkulationen. :)
 
Från en firma strax söder om Jönköping 325:- för 120x180 och tror grinden kostade 490kr ,inkl alla ihopsättnings beslag och trevliga var dom med.

Då är det nog dem jag pratat med nu senast :up: Företaget heter L.. Svets?
2mil hemifrån, så det är lagom avstånd också :D
De ville ha drygt 12000 för 32 sektioner och 3 grindar. Kändes klart överkomligt!
 
Då är det nog dem jag pratat med nu senast :up: Företaget heter L.. Svets?
2mil hemifrån, så det är lagom avstånd också :D
De ville ha drygt 12000 för 32 sektioner och 3 grindar. Kändes klart överkomligt!
Det lät riktigt bra. Jag köpte mina begagnade men kollade upp var de var köpt, en grind, sen tror jag att det var 23 sektioner men är osäker. Det var typ 11000.
Undrar om det passar med andra sektioner, jag har glömt märket. Skulle behöva köpa flera..
 
Då är det nog dem jag pratat med nu senast :up: Företaget heter L.. Svets?
2mil hemifrån, så det är lagom avstånd också :D
De ville ha drygt 12000 för 32 sektioner och 3 grindar. Kändes klart överkomligt!
Därifrån köpte vi! Fick bättre pris när man beställde fler än 50 st :)

Inga bekymmer att få dom levererade heller för en billig summa. Känner ägarna sen innan och de är riktigt bra :up:
 
Det lät riktigt bra. Jag köpte mina begagnade men kollade upp var de var köpt, en grind, sen tror jag att det var 23 sektioner men är osäker. Det var typ 11000.
Undrar om det passar med andra sektioner, jag har glömt märket. Skulle behöva köpa flera..

Ja, det kändes som ett bra pris :up: dessa fäster man med beslag, så det spelar ingen roll hur de är borrade eller så. Så länge det är samma höjd och ungefär samma grovlek på stommen borde det passa :)

Därifrån köpte vi! Fick bättre pris när man beställde fler än 50 st :)

Inga bekymmer att få dom levererade heller för en billig summa. Känner ägarna sen innan och de är riktigt bra :up:

Låter perfekt! :up: Jag behöver bara 32, typiskt :D då blir det tre hundgårdar på ca 24kvm vardera.

Vi köpte från Lundhs, i ett färdigt paket inklusive frakt. Hade för mig att det slutade kring 11k för en dubbelhundgård på 34 kvm

Okej :) jag har kollat på Lundhs också, men det blev rätt mycket dyrare har jag för mig. Mina tre blir på ca 75kvm totalt :)
 
Ja, det kändes som ett bra pris :up: dessa fäster man med beslag, så det spelar ingen roll hur de är borrade eller så. Så länge det är samma höjd och ungefär samma grovlek på stommen borde det passa :)



Låter perfekt! :up: Jag behöver bara 32, typiskt :D då blir det tre hundgårdar på ca 24kvm vardera.



Okej :) jag har kollat på Lundhs också, men det blev rätt mycket dyrare har jag för mig. Mina tre blir på ca 75kvm totalt :)
Är de lätta att googla fram? Annars får du gärna pma mig :) det lät ju jättesmidigt att ev kunna utöka med såna. :)
 
Ja, det kändes som ett bra pris :up: dessa fäster man med beslag, så det spelar ingen roll hur de är borrade eller så. Så länge det är samma höjd och ungefär samma grovlek på stommen borde det passa :)



Låter perfekt! :up: Jag behöver bara 32, typiskt :D då blir det tre hundgårdar på ca 24kvm vardera.



Okej :) jag har kollat på Lundhs också, men det blev rätt mycket dyrare har jag för mig. Mina tre blir på ca 75kvm totalt :)
Jag köpte mina dörrsektioner samt nät från bondmorans som jag hittade på lantbruksnet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 310
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
625
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
623
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp