Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixar imorrn :D men knappt nått alls!!

Var tvungen att gå in och titta på selen också, har ju ingen vinthund men Betty har ganska mycket bröstkorg (dock ej vinthundskorg kanske...). Är selen så pass ställbar att det skulle kunna funka på en annan typ av hund? Funkar den att dra i?
 
Var tvungen att gå in och titta på selen också, har ju ingen vinthund men Betty har ganska mycket bröstkorg (dock ej vinthundskorg kanske...). Är selen så pass ställbar att det skulle kunna funka på en annan typ av hund? Funkar den att dra i?

Den är ställbar på båda sidor om magen :) jag kan inte det där med drag tyvärr, står det något på hemsidan kanske? Houseofdogs i Norge är återförsäljare, där köpte jag :)
 
Egna bilder på det jag fick hem från sofa dogwear :)
Selarna är fantastiska!! Remmen som går mellan frambenen delar sig i två och sitter på varsin sida om bröstkorgen undertill, det gör att den sitter sjukt stadigt och inte glider omkring som vanliga y-selar!
19511178_10213701392836116_8488951745475593608_n.jpg

Tröjorna är bara så mysiga :love: @Red_Chili jag upplever dom som något små i storlek! Mina har s3 och är ca 53cm i ryggen!
19114039_10213593422616928_5686143258961805921_n.jpg

Gillar selarna skarpt!
 
Åååh, jag har en kompis som jobbar på XXL. I dag när jag var där för att köpa sandaler kom hon och visade MAGISKA byxor från 2XU. Kompressionstajts - i gravidmodell. För 299 kronor styck. (Ordinarie pris: 1700 :eek:) Jag kunde ha friat till henne. Köpte två par. Kommer inte ta av mig dem.

Sommarens hundsportande är inte över :up: :bump:
 
Glömde av den här tråden! Försöker här istället :p

Jag funderar på att köpa en zero dc shorter sele och deras elastiska koppel, men ska jag köra på 2,5 eller 3 m? :confused: Syfte canicross (hur nu det ska gå). :grin:
 
Glömde av den här tråden! Försöker här istället :p

Jag funderar på att köpa en zero dc shorter sele och deras elastiska koppel, men ska jag köra på 2,5 eller 3 m? :confused: Syfte canicross (hur nu det ska gå). :grin:
Jag tänkte att jag kanske någon gång skulle vilja tävla så jag ville att min lina skulle uppfylla reglerna, jag tror att den är 2m i icke expanderat läge.
Brukar ibland springa med baggen-expander koppel, de är jag säker på är 2 m, och kortare skulle jag inte vilja ha. Vill inte ha hunden för nära mig, då känns det som att jag springer in i dom :p
 
Jag har 1 m och tycker det är lagom. :D Ta ett rep eller nått och känn efter hur långt ifrån dig du vill ha hunden?
Men! Smart :D
Jag tänkte att jag kanske någon gång skulle vilja tävla så jag ville att min lina skulle uppfylla reglerna, jag tror att den är 2m i icke expanderat läge.
Brukar ibland springa med baggen-expander koppel, de är jag säker på är 2 m, och kortare skulle jag inte vilja ha. Vill inte ha hunden för nära mig, då känns det som att jag springer in i dom :p
Kan man tävla i canicross? :o Gud så kul det hade varit även om man typ skulle dö..:rofl: Nästan säker på att vi behöver SM i storlek, om man går efter rygglängden i stl. tabellen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 319
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
627
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp