Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade min Gekås debut igår. :D Men alltså fy bubblan vilket dåligt utbud de hade för hund? :nailbiting:Tänkte leta efter lite billiga valpgrejor men det enda bra var typ bäddarna och lite av godiset...
Mitt bästa läderkoppel är därifrån. Köpte det till valpen, tänkte att han fick tugga sönder det för 70 spänn. Sen var det typ hur bra som helst och jag är glad att han inte tuggade av det!
 
Finns det selar som går att reglera i halsen, runt magen OCH på längden (alltså ryggen och under magen)? Behöver någon sele till valpen som växer så det knakar, så den får inte kosta så mycket heller... :p
 
Finns det selar som går att reglera i halsen, runt magen OCH på längden (alltså ryggen och under magen)? Behöver någon sele till valpen som växer så det knakar, så den får inte kosta så mycket heller... :p

Jag har haft en röd från trixie som gick att reglera i halsen, runt magen och längden men bara undertill :)
 
Köpte en sån här igår att ha på tävling till alla grejer :D Har en vagn sen innan men den drar man bakom sig och det gillar inte min rygg så jag passade på att köpa en ny vagn när det var rea. Får väl se hur mycket den kommer till användning men nu har jag en iaf.

639449.jpg
 
Nån som provat halsband/koppel i biothane?

Vi har halsband och spårlina av biothane, funkar kanon! Hållbara, töjer sig inte och är inte heller fuktkänsliga för fem öre, våra har reflex som har hållit sig förvånansvärt fräsch i över ett år nu. Vi har även koppel i samma material, men jag tycker de är lite väl hårda att hålla i.
 
Vi har halsband och spårlina av biothane, funkar kanon! Hållbara, töjer sig inte och är inte heller fuktkänsliga för fem öre, våra har reflex som har hållit sig förvånansvärt fräsch i över ett år nu. Vi har även koppel i samma material, men jag tycker de är lite väl hårda att hålla i.
Var mest sugen på ett halsband. Låter som att jag vågar köpa det då! :)
 
103155372-origpic-7859f2.jpg

Inte för att vi ska ut och tävla på länge (i år?), men jag har i nåt års tid velat ha en sån här ihopfällbar bur att ta med till labben de gånger vi faktiskt tävlar. Så nu blev det äntligen av att beställa en :D. Slängde med en silverduk också.
 
Idag har vi fyndat halsband och salva till Athenas tassar för 20 kr st på Charlies :love:
Ingen som kan tänkas byta en baskerville munkorg stl. 4 mot en stl. 5? :angel:
 
Idag har vi fyndat halsband och salva till Athenas tassar för 20 kr st på Charlies :love:
Ingen som kan tänkas byta en baskerville munkorg stl. 4 mot en stl. 5? :angel:

Jag tror jag har en i stl. 5 som jag inte behöver, om det är av intresse? Dock behöver jag inte en stl. 4 heller :p

*Ska kolla först innan jag lovar för mycket :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 307
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
623
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
620
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp