Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
250x250_1940-Rogz_Alpinist_K2_Pink_Large_Dog_Harness.jpg

En sån är det hon har. Rogz Alpinist K2.
 
Arken Zoos lager REA gjorde mig inte besviken och jag är väldigt stolt över mig själv att jag endast köpte 1 sak som jag INTE behövde!
Fyndade en Hurttaväst för 99kr, storpack med torkade ankfileér för 49kr, godis för 9kr, skålar för 49kr, bäddar till bilen för 99kr och 149kr, nya draglinor för 99kr och mycket mycket mer. :D
21078792_2057900000902872_4061840555691395041_n.jpg

21077268_2057900034236202_8686626768030574536_n.jpg

21034309_2057900080902864_8280934571749103069_n.jpg
 
Arken Zoos lager REA gjorde mig inte besviken och jag är väldigt stolt över mig själv att jag endast köpte 1 sak som jag INTE behövde!
Fyndade en Hurttaväst för 99kr, storpack med torkade ankfileér för 49kr, godis för 9kr, skålar för 49kr, bäddar till bilen för 99kr och 149kr, nya draglinor för 99kr och mycket mycket mer. :D
21078792_2057900000902872_4061840555691395041_n.jpg

21077268_2057900034236202_8686626768030574536_n.jpg

21034309_2057900080902864_8280934571749103069_n.jpg
Var det vädigt utplockat eller är det värt att åka dit imorgon? Fick inte till det med tiden idag.
 
Redan efter 1h var det väldigt utplockat och dom kommer ej fylla på imorgon. Dock hörde jag att dom ev kommer ha en till lagerrea längre fram. :)
Vilken himla tur, då slipper jag åka dit imorgon. Ska till Tyskland på en überstor schäferutställning nästa vecka och där ska shoppingen tydligen vara helt fantastisk :o
 
425-Red_Dingo_Green_Medium_Dog_Harness.jpg

En sele till valpen! En aning stor än men han växer ju i den :p
Sen så hade Djurmagazinet 5 voh-korvar för 100, plus att både jag och mamma hade varsinn 5% check, så hon köpte en kartong puppy åt mig och jag köpte en kartong till dom vuxna. Hade massor i frysen redan men bäst att passa på :angel:
Jo, åsså köpte jag en Hurtta-väst i veckan, den gamla modellen reades ut :)
 
Jag måste nog inse att Ebrah behöver en ny bädd hos min mor. Nu har hon en biabäddskopia, minns inte om den är från hööks eller biltema (jag har en av varje, en hemma och en hos morsan :p ). Ebrah gillar dem jättemycket, MEN hundskrället får tokfnatt efter att hon ätit mat och sprattlar då runt i bädden, river och biter. Det har hon gjort så många gånger att bädden är trasig nu, i sömmarna, och innehållet flyger all världens väg.

Sååå nu svär jag över att alla tygbäddar verkar vara för små, att bia-kopiorna går sönder och att riktiga biabäddar är svindyra (och jag litar inte på kvaliteten där heller). Några tips? :p
 
Jag måste nog inse att Ebrah behöver en ny bädd hos min mor. Nu har hon en biabäddskopia, minns inte om den är från hööks eller biltema (jag har en av varje, en hemma och en hos morsan :p ). Ebrah gillar dem jättemycket, MEN hundskrället får tokfnatt efter att hon ätit mat och sprattlar då runt i bädden, river och biter. Det har hon gjort så många gånger att bädden är trasig nu, i sömmarna, och innehållet flyger all världens väg.

Sååå nu svär jag över att alla tygbäddar verkar vara för små, att bia-kopiorna går sönder och att riktiga biabäddar är svindyra (och jag litar inte på kvaliteten där heller). Några tips? :p
Egentligen inte men min riktiga bia är sen 2012 och 4 valpar/hundar senare är den hel. Min Biltema köpte vi när vi flyttade till huset, alltså för 8 mån sen och den har spruckit i sömmarna...Men det kanske är ojämn kvalité på bia också?! Jag har två biltema till, en ny till valpen nu och en som är typ sen förra året..de såg då hela ut sist jag kollade :)
 
Egentligen inte men min riktiga bia är sen 2012 och 4 valpar/hundar senare är den hel. Min Biltema köpte vi när vi flyttade till huset, alltså för 8 mån sen och den har spruckit i sömmarna...Men det kanske är ojämn kvalité på bia också?! Jag har två biltema till, en ny till valpen nu och en som är typ sen förra året..de såg då hela ut sist jag kollade :)
Jag såg en bia på blocket nu, meeen det går bara att kontakta säljaren om man har något konto på blocket och jag har glömt lösenord och orkar inte med det där! (något trött och gnällig idag kanske :angel: )
 
Jag måste nog inse att Ebrah behöver en ny bädd hos min mor. Nu har hon en biabäddskopia, minns inte om den är från hööks eller biltema (jag har en av varje, en hemma och en hos morsan :p ). Ebrah gillar dem jättemycket, MEN hundskrället får tokfnatt efter att hon ätit mat och sprattlar då runt i bädden, river och biter. Det har hon gjort så många gånger att bädden är trasig nu, i sömmarna, och innehållet flyger all världens väg.

Sååå nu svär jag över att alla tygbäddar verkar vara för små, att bia-kopiorna går sönder och att riktiga biabäddar är svindyra (och jag litar inte på kvaliteten där heller). Några tips? :p
Jag köpte en tygbädd på Zookompaniet till Tinja. Den är lika gammal som henne och inte en ena söm har gått upp, trots att hon rivit, grävt och slitit i den ganska rejält.
ScruffS Expedition. Är väldigt nöjd.
 
Inte direkt shopping, men testar här ändå :p Var är bästa stället att sälja hundgrejer? Typ koppel, halsband, och tröjor, alltså små saker som kan skickas. Insett att jag har lite för mycket grejer och det blir svårt att motivera nya inköp :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 310
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
625
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp