Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började förbereda för det oundvikliga mörkret som snart kommer....

538001.jpg


538004.jpg

540.jpg


Alla hundar har även Hurrta Lifeguardvästar sen gammalt, så nu när man kan använda clipanordningen jag beställde för att fästa lampan på reflexvästen så känns vi synliga nog nu :up: !
 
Började förbereda för det oundvikliga mörkret som snart kommer....

538001.jpg


538004.jpg

540.jpg


Alla hundar har även Hurrta Lifeguardvästar sen gammalt, så nu när man kan använda clipanordningen jag beställde för att fästa lampan på reflexvästen så känns vi synliga nog nu :up: !
Bra påminnelse, måste köpa lampa till lillen! Hade gärna haft lifeguardvästarna också men får verkligen inte tag på rosa i rätt storlek, mutter och morr!
 
Fick världens ryck när jag bestämde mig för att ställa ut Frank och beställde en massa grejer som nu har kommit :D.

Canvasbur från 4dogs (kommer nog främst användas på rallytävlingar), effilersax, kam, nummerlappshållare, godisficka och utställningskoppel :)
Är det Terrierderbyt måhända? Är sugen på att ställa där själv nämligen.. det var en himla massa år sedan jag ställde hund sist. Verkar ha hänt en hel del sen sist. :o
 
Är det Terrierderbyt måhända? Är sugen på att ställa där själv nämligen.. det var en himla massa år sedan jag ställde hund sist. Verkar ha hänt en hel del sen sist. :o

Det är SveTk:s nationella i Sollentuna 28/10 :). Terrierderbyt hade också varit kul men jag har superlångt till Skåne tyvärr. Har du möjlighet att åka dit så kör på, det är väl Sveriges största terrierutställning vad jag förstått? Alltid kul med många fina terriers :D
 
Men idag upptäckte jag att de fanns i lila! Rosa är absoluta favvofärgen, men lila kommer god tvåa! :D

Det verkar som att dom har ersatt den rosa med lila när man kikar på deras hemsida så kommer nog vara svårt att hitta rosa i framtiden. Jag har en gul men har också varit sugen på en rosa men känns så onödigt, dom är ju inte direkt gratis :( . Den jag har är iofs lite liten, främst tight runt bröstkorgen men kanske vore bättre att banta ner hunden till den vikt hon hade när jag köpte den :p
 
Det verkar som att dom har ersatt den rosa med lila när man kikar på deras hemsida så kommer nog vara svårt att hitta rosa i framtiden. Jag har en gul men har också varit sugen på en rosa men känns så onödigt, dom är ju inte direkt gratis :( . Den jag har är iofs lite liten, främst tight runt bröstkorgen men kanske vore bättre att banta ner hunden till den vikt hon hade när jag köpte den :p
Ja, jag har letat den rosa ett tag men bara hittat för liten eller för stor. Verkar som att det var ganska längesen de fyllde på med storlekar på den :( Hade hoppats det skulle hänga kvar en nånstans men. Inte det!
 
Köpt 4 nya Dazzle selar och 4 Polarreflexvästar till hundarna.
Nix, jag är inte gjord av pengar, men den lilla "söta" papillonen hade visst oerhört kul i tvättstugan när jag glömde hänga upp dem, så tja, bara köpa nytt.
 
Köpt 4 nya Dazzle selar och 4 Polarreflexvästar till hundarna.
Nix, jag är inte gjord av pengar, men den lilla "söta" papillonen hade visst oerhört kul i tvättstugan när jag glömde hänga upp dem, så tja, bara köpa nytt.
På webben eller i butik? :)
Hittar inga webbutiker som har de nya :S
 
Det är SveTk:s nationella i Sollentuna 28/10 :). Terrierderbyt hade också varit kul men jag har superlångt till Skåne tyvärr. Har du möjlighet att åka dit så kör på, det är väl Sveriges största terrierutställning vad jag förstått? Alltid kul med många fina terriers :D
Jag har faktiskt ingen aning! Snubblade över utställning och tänkte det kunde vara kul att ställa!
Ah i Sollentuna, nej det är ju en bit. Lycka till! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 319
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
627
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
630
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp