Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hedinn

Trådstartare
Moderator
Dags för nästa tråd fylld med tjatter om dejting, icke-dejting, parliv, icke-parliv, björnar, Ingebjörnar, väskor, hundar, drinkar, och livet i allmänhet.

Ja, allt, helt enkelt. Kör hårt! :D
 
Sv: Singeltråden del 56

Well hello nya tråden!

Svarar på cetas från förra: Jag hoppas flytta in där under sommaren eller senast till hösten! :)
 
Sv: Singeltråden del 56

Well said :D


Chili: ok, hoppas på det med då :)

----

Trianglades förra tråden?
 
Sv: Singeltråden del 56

Japp, den är trianglad! :)

Cili: Självklart var Ingebjörn tvungen att vara med. ;)
 
Sv: Singeltråden del 56

Woho, jag utlovar mer dejting åt tråden!

/Mvh singel på riktigt.
 
Sv: Singeltråden del 56

En mycket bra trådstart!

Chili: Förstår också att du längtar! Låter så himla mysigt med det där torpet. Tycker förövrigt också att det går bra att ha matbordet utan fönster om det är det som blir bäst ytmässigt! Viktigare med utsikt när man diskar.
 
Sv: Singeltråden del 56

En mycket bra trådstart!

Chili: Förstår också att du längtar! Låter så himla mysigt med det där torpet. Tycker förövrigt också att det går bra att ha matbordet utan fönster om det är det som blir bäst ytmässigt! Viktigare med utsikt när man diskar.

Exakt min tanke faktiskt! :rofl:
 
Sv: Singeltråden del 56

Väldigt god! Tror att det här med matkasse är en hit :)

Mindre hit, hästen var totalpillrig och stack i ridhuset idag. Då åkte gramanen på för att vi skulle få till ett hyfsat pass ur motionssynpunkt. Bra var däremot att jag fick mycket annat gjort i stallet, städade mitt städområde och mockade hela hagen samt hämtade spån och strödde upp bädden ordentligt.
 
Sv: Singeltråden del 56

Så gött!
Jag har äntligen lyckats övertala E att vi ska testa matkasse, men det blir Citygross :)

Fint att du fick så mycket gjort i stallet, men mindre fint med hästrackarn! :p
 
Sv: Singeltråden del 56

Det är kul, dels för att man testar nya grejer och dels för att det blir mer gemensamt att laga mat med recept som ingen kan. Plus att det är superfräscha varor, och mycket!
 
Sv: Singeltråden del 56

Tack! Det mesta på utsidan är målat men hjälp att tapetsera längre fram när det är dags för sånt, det vore välkommet. :)
 
Sv: Singeltråden del 56

Och man slipper tråkighetens klimax - att gå i mataffär och stå i kö bakom trebarnsmamma med överfull kundvagn när man själv bara har typ en panpizza och tröstcola.
 
Sv: Singeltråden del 56

Awesome! Vi håller jämt på och handlar massa smågrejer, typ. Så det känns som en bra idé :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 451
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 614
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 399
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 973
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp