Singeltråden no. 57

Förhoppningsvis blir det lite mer liv i tråden framöver, så ansluter mig till singelskaran så länge.

Som singel för första gången sedan tonåren, ca 10 år sen, känns världen just nu väldigt läskig!
Känner mig helt vilsen i hur det är att leva själv, så mesta delen av tiden vill jag bara gå och gömma mig under en sten..
Och då har inte den riktigt jobbiga tiden kommit än.. då vi verkligen har flyttat isär på riktigt. :(

Kram!
 
Förstår det :(

Det går inte så bra. Mår riktigt dåligt dessvärre.. men tiden läker alla sår så bara att försöka härda ut..
Stort kram till dig :) Liknande sits här, dock träffar jag en trevlig kille för tiden, vi är inte ihop, men han är helt underbar.
 
Ansluter mig också motvilligt till singelskaran. Piss mår jag och önskar att jag inte hade känt så mycket för honom som jag fortfarande gör. Suck.
 
Idag skulle vi haft våran 4 års dag... känns väldigt konstigt.
Ska och tatuera in en passande text dagen till ära.

Har bestämt mig för att nu får det vara nog. Jag ska inte vara det jobbiga exet som hör av mig, han bryr sig inte och har inte gjort på länge.
Nu ska jag må bra! Det är snart sommar och jag har fått en jättefin lägenhet med balkong där jag ska dricka vin och bara vara jag! (Och herr pudel såklart)
 
Suck. När man bestämt sig för ovanstående, tror ni inte han skrev igår?? Borde inte ha svarat, men men! Bara att börja om på den mentala starka biten då :D
Jag hänger här mest i smyg utan att skriva (:D), men nu ringde min varningsklocka lite.
Jag vet såklart inte hela er historia, men är du säker på att det var så klokt att svara? Eller säker är man väl aldrig. Vad ville han och vad svarade du?:nailbiting:
 
Jag hänger här mest i smyg utan att skriva (:D), men nu ringde min varningsklocka lite.
Jag vet såklart inte hela er historia, men är du säker på att det var så klokt att svara? Eller säker är man väl aldrig. Vad ville han och vad svarade du?:nailbiting:

Nä det var inte det.. hade druckit vin så tänkte nog inte riktigt klart! :meh:
Han skrev typ och frågade hur jag mådde och när jag får min lägenhet.. så inget "farligt" egentligen.
 
Idag blev allt fastställt. Min sambo, nu ex pojkvän, sover i natt sista natten i vår lägenhet. Imorgon flyttar han och bor tillfälligt hos nära och kära. Han är otroligt behjälplig och kommer stötta mig med vissa saker innan jag kommit på fötterna själv. Bor nämligen i en stad där alla jag känner är genom honom, och jag har ingen "egen" här. Familjen bor långt borta. Blir alltså väldigt ensam, vilket delvis är mitt fel. Mina vänner bor i staden jag jobbar och dit känner jag inte för att flytta.

Jag är fortfarande fruktansvärt kär i mitt ex och det gör så fruktansvärt ont att jag har svårt att se hur jag ska kunna leva normalt framöver. Men det är bara att ta tag i livet och försöka göra det bästa av situationen! :(
 
Idag blev allt fastställt. Min sambo, nu ex pojkvän, sover i natt sista natten i vår lägenhet. Imorgon flyttar han och bor tillfälligt hos nära och kära. Han är otroligt behjälplig och kommer stötta mig med vissa saker innan jag kommit på fötterna själv. Bor nämligen i en stad där alla jag känner är genom honom, och jag har ingen "egen" här. Familjen bor långt borta. Blir alltså väldigt ensam, vilket delvis är mitt fel. Mina vänner bor i staden jag jobbar och dit känner jag inte för att flytta.

Jag är fortfarande fruktansvärt kär i mitt ex och det gör så fruktansvärt ont att jag har svårt att se hur jag ska kunna leva normalt framöver. Men det är bara att ta tag i livet och försöka göra det bästa av situationen! :(

Hur går det för dig? :heart Läste i en annan tråd att ni ska försöka igen?

Om du vill skriva av dig så är det bara att skicka iväg ett pm. Kan vara skönt och bolla lite med nån ibland!
 
Hur går det för dig? :heart Läste i en annan tråd att ni ska försöka igen?

Om du vill skriva av dig så är det bara att skicka iväg ett pm. Kan vara skönt och bolla lite med nån ibland!

Tack kära du! Det går bra, trots allt. Det är givetvis en jobbig situation men nu försöker jag ta tag i mig själv och ska försöka så gott med det här förhållandet.

Det var riktigt tungt där ett tag, men till slut kom väl båda parterna till insikten att det är värt at testa igen.
 
Vi har också bestämt oss för att fortsätta.
Dock kommer vi inte bo ihop till en början i alla fall, vilket känns bra just nu. Få lite space och kunna känna efter ordentligt vad man egentligen vill.
Jag vet inte riktigt vad jag tror om det egentligen, men fasen, har så svårt att släppa denna killen..
 
Tycker denna tråden är lite "slow" jämfört med dejting tråden på Senior. :D är vi inte lika spralliga oss "ungdomar" :eek:
 
Tycker denna tråden är lite "slow" jämfört med dejting tråden på Senior. :D är vi inte lika spralliga oss "ungdomar" :eek:

Jag tillhör ju dock senior, men hänger lite här..
Mötte mitt ex i söndags när han körde förbi mig, världens smile från honom och jag vinkade. Får fan alltid hjärtklappning så fort jag ser honom, sen var det som att benen slutar fungerar... snark. Kan det inte sluta snart.
Känner mig helt känslokall för andra killar, vill inte släppa in nån riktigt...

Nu åker han iväg 2 veckor iallafall och jag får ny parkering 1 juli, då kanske vi slipper ses lika ofta iallafall (nu har det varit 1-2 gånger/vecka)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
20 766
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 474
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 745
Senast: Sootie
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 975
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp