Ska röra på mig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska visst åka till Stockholm i slutet av veckan. Det är över 4 månader sedan sist. Chefen har ju skaffat en riktig vikarie för mig nu, som har kompetens den andra inte hade. Så det blir en ny person för mig att träffa.

Planen är att åka dagen innan på kvällen och sen åka hem dagen efter. Det innebär att jag får en hel kväll med dötid så jag har slängt ut en fråga på FB om någon vill ta en fika med mig på kvällen, men fortfarande har ingen nappat. Det är aldrig någon som brukar göra det när jag ställer dylika frågor. Jag får väl fundera på vad jag skulle kunna hitta på på egen hand för jag har inte lust att sitta på kontoret hela kvällen.

Det ska ändå bli skönt att komma hemifrån ett tag även om jag inte vet vad jag ska hitta på när jag är ledig.

För någon dag sedan så plingade det f.ö. i min mobil. Det visade sig att L, hon som ägde Senioren, hade skapat en messengergrupp, med henne själv, mig och två till. Den ena av dem hade varit medryttare på Senioren före mig och henne har jag träffat två gånger. Den andra har jag också varit i kontakt med i samband med att jag sökte ny medryttarhäst när jag flyttade hit men jag hann aldrig provrida hennes häst för hon hittade en annan. Nu frågade L om vi ville hänga med på hingstvisning om knappt två veckor. Inte för att jag har något sto att betäcka och jag kan inte ett jota om avel, men tyckte det var kul idé i alla fall. Trevligt sällskap och titta på snygga hästar är ju inte dumt. Det kändes bra att faktiskt få frågan. Jag är verkligen inte bortskämd med att någon frågar om jag vill hänga med på något.
 

Jag börjar fundera på om jag ska ta och hasa mig hemåt redan på fredagen. Haken är ju att det är så sjukt drygt att köra bil tre timmar två kvällar i rad, men jag har inte lyckats komma på vad jag kan göra under kvällen.
 
Tyvärr är jag nog nere i båtklubben på fredagkväll.
Synd det inte är nästa fredag, då hade du ju kunnat komma ut till stallet och kolla på programridningen :)
 
Hade jag bott i Stockholm så hade jag gärna hittat på något, men så är tyvärr inte fallet :down:
Det är nog tur att inte alla bor i Stockholm men synd att vi inte kan ses på fredag. Kanske har jag vägarna förbi dig om jag sticker ut på en road tripp i sommar. Man vet ju aldrig ;).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 049
Senast: Whoever
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 132
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 341
Senast: Enya
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 668
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp