Bukefalos 28 år!

Skrivbordet i sovrummet

Det får bli dagens projekt, ovanpå och under. Jag ska flytta in laptopen från köksbordet i vardagsrummet till skrivbordet i sovrummet, så jag kan ha cricuten där också.

Jag såg precis att jag har en hög med poscapennor, så jag kan markera soppåsarna med sopor, när jag ställer dem i hallen - om det nu är så otydligt...

Snön faller tät utanför.

Nu frukost för två- och fyrbenta med lite lagom slö "frukost-TV".

Undrar om jag inte ska dra iväg och fixa mer saffran, riven ost, mandel och även en burk bakpulver... Jag funderar på croustinis/grissinis i olika varianter... Det gjorde jag för några år sedan. Det kanske är dags för ett par såna julklappar igen.
 

Aktivitetsrapporten till AF ska iväg också. Även om den haltar, då det inte finns lämpliga (Nej, jag har fortfarande inte träffat jesus, blivit helt frisk och kan återå i heltidsjobb igen, utan jag har fortfarande halv sjukersättning och bostadstillägg för pensionärer - hoppas jag....) jobb att söka. Så jag kommer förmodligen få ett hotbrev även denna månad, att jag kan bli av med A-kassan (som jag ännu inte sett ett öre av) igen.... För jag kan inte tänka mig att arbetsförmedlarna som fortfarande är helt förvirrade har åtgärdat "mina sidor" På Arbetsförmedlingens "mina sidor", trots att jag VÄNLIGT (även om det ser ut som att jag vrålat rakt ut svurit hooppat och klippt till dem med brödkavel, när man läser vad jag skriver i min DAGBOK - det som står här inom parentes har jag inte diskuterat med arbetsförmedlare eller annan byråkratisk personal), påpekat felaktigheterna till ALLA de förmedlare jag har varit i kontakt med senaste veckorna.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp